خودروی برقی "تیسلا":شکوه جاگوار و سرعت لامبورگینی

خودروهای برقی بخاطر استانداردها، مشخصات فنی و سوخت پاکیزه به تدریج خودروهای سنتی را از رده خارج می کنند.

به گزارش روزنامه بریتانیایی دیلی میل، تستهای انجام شده بر روی خودروی تیسلا نشان می دهد که این خودرو دارای مزیت به خصوصی است که تجمل خودروی بریتانیایی جاگوار و سرعت خودروی لامبورگینی را دارد.

شرکت تیسلا بزرگترین سازنده خودروهای برقی در جهان است. این شرکت آمریکایی در ایالت کالیفرنیا مستقر است و سابقه طولانی در ساخت وسایل نقلیه برقی مانند ترن های برقی دارد. اخیرا خودروهای ساخت این کارخانه بخاطر مشخصات فنی بالای آنها در سراسر جهان طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

خودروهای تیسلا فقط با برق کار می کند، و به همین دلیل پاکیزه ترین خودروی جهان نام گرفته اند.

خودروی ساخت شرکت "تیسلا"، مدل اس. در مقام مقایسه با خودروهای با کلاس و معروف قدیمی چیزی کم نمی آورد و برعکس چون سوخت آن بنزین و گازوئیل نیست، در سالهای اخیر در بازار بریتانیا بسیار هوادار پیدا کرده است.

تیسلا سریعتر از لامبورگینی از سرعت صفر به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد، و فاصله 480 کیلومتری دو شهر را بدون نیاز به شارژ می پیماید.
قیمت تیسلا اس با توجه به مشخصات فنی آن زیاد نیست و گفته می شود که بین 100 تا 150 هزار دلار است، که با توجه به عدم احتیاج به سوخت قیمت مناسبی برای یک خودروی پاکیزه است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">