دانلود آهنگ تیتراژ سریال سایبر با صدای علی ارشدی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال سایبر

دانلود آهنگ تیتراژ سریال سایبر با صدای علی ارشدی

دانلود آهنگ علی ارشدی بنام حق ندارم (تیتراژ پایانی سریال سایبر)

مجله ویترینو ؛

این آهنگ تیتراژ پایانی مجموعه می باشد و نام قطعه “حق ندارم ” است که یاحا کاشانی ترانه آن را سروده و ملودی آن را انوشیروان تقوی کرده است.

سریال سایبر با موضوع جرائم رایانه ای ایام تابستان 95 از شبکه پنج (تهران) پخش شد که هم اکنون بازپخش آن از شبکه آی فیلم در ساعت 19 به روی انتن می رود.

در تیتراژ پایانی این سریال آهنگ فوق العاده زیبایی پخش می شود که "علی ارشدی" خوانندگی ان را بر عهده دارد.

متن آهنگ علی ارشدی بنام حق ندارم (تیتراژ پایانی سریال سایبر) :

من به تصویر تو ایمان دارم خالق حال و هوای خوبم

تا تو هستی و هوامو داری حق ندارم که بگم آشوبم

حق ندارم که بگم دلگیرم مگه میشه به تو بد بین باشم

تویی که لحظه به لحظه هستی حق ندارم که بخوام تنهاشم

تو کنار منی چقدر خوشحالم خوش به حال من که بهت دل دادم

من اسیرم تو آرامش تو خوش به حال من چقدر  آزادم

تو کنار منی چقدر خوشحالم خوش به حال من که بهت دل دادم

من اسیرم تو آرامش تو خوش به حال من چقدر  آزادم

♫♫♫♫♫♫

دانلود تیتراژ سریال سایبر


دانلود با کیفیت 320 - 6.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام حق ندارم



دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام حق ندارم



دانلود تیتراژ سریال سایبر, متن آهنگ حق ندارم علی ارشدی ,دانلود آهنگ تیتراژ سریال سایبر  دانلود آهنگ تیتراژ سریال سایبر با صدای علی ارشدی  دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام حق ندارم , دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ حق ندارم, دانلود آهنگ حق ندارم از علی ارشدی, دانلود آهنگ حق ندارم با صدای علی ارشدی, دانلود آهنگ علی ارشدی, دانلود آهنگ علی ارشدی حق ندارم, دانلود آهنگ غمگین, دانلود تیتراژ, دانلود تیتراژ سریال,  Download New Music, Download New Music Ali Arshadi, Download New Music Ali Arshadi Hagh Nadaram, , تیتراژ سایبر علی ارشدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">