دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال آنام احسان خواجه امیری + متن اهنگ

Download New Music, Download New Music Ehsan Khajeh Amiri, Download New Music Ehsan Khajeh Amiri Gerdaab, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ احسان خواجه امیری, دانلود آهنگ جدید گرداب خواجه امیری دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ گرداب, دانلود تیتراژ آنام, دانلود تیتراژ سریال آنام, دانلود تیتراژ سریال آنام, متن آهنگ گرداب احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ تیتراژ سریال آنام با صدای احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ تیتراژ سریال آنام

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام گرداب

مجله ویترینو ؛


دانلود آهنگ تیتراژ سریال آنام احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام گرداب با بالاترین کیفیت


ترانه: روزبه بمانی , آهنگ: احسان نی‌زن
تنظیم: افشین عزیزی , میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد
این آهنگ تیتراژ سریال آنام می باشد.

متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام گرداب

♫♫♫♫♫♫

تو آمده ای جان به لب من برسانی
من پای تو یک عمر بمانم تو نمانی
من عشق به تو دادم و عمری تو به من درد
این عشق چرا این همه بی رحم ترت کرد
من خوب شدم عشق تو پروانگی ام بود
این خوب شدن هدیه دیوانگی ام بود
از آن نفسی که به دلم عشق تو کم شد
چرخیدن من دور تو گرداب خودم شد
با اینکه همه عمر مرا کشت خیالت
هر آنچه گرفتی ز من و عشق حلالت

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام گرداب

♫♫♫♫♫♫

تو دورترین ساحل قلب من بی دل
در غربت پارو زدن کشتی در گل
از داغ بزرگی که نگاهت به دلم دوخت
یک شهر به حال من دیوانه دلش سوخت
یک شهر به حال من دیوانه دلش سوخت
از آن نفسی که به دلم عشق تو کم شد
چرخیدن من دور تو گرداب خودم شد
با اینکه همه عمر مرا کشت خیالت
هر آنچه گرفتی ز من و عشق حلالت
وای دلم وای دلم وای دلم

♫♫♫♫♫♫

خلاصه داستان

سریال آنام شبکه سه سیما هر شب ساعت 21 ژانری اجتماعی خانوادگی دارد و درباره مادری به نام آنام است که درگیر مسائل زندگی و خانواده اش است.

 

آهنگ تیتراژ سریال آنام

آهنگ زیبای گرداب احسان خواجه امیری برای سریال آنام

________________________________________________________

دانلود آهنگ تیتراژ سریال آنام احسان خواجه امیری گرداب کیفیت 128

لینک مستقیم

دانلود آهنگ تیتراژ سریال آنام احسان خواجه امیری گرداب کیفیت 320

لینک مستقیم



دانلود آهنگ تیتراژ سریال آنام احسان خواجه امیری | 320 و 128
upmusic.ir/سریال-آنام-احسان-خواجه-امیری/
دانلود آهنگ تیتراژ سریال آنام احسان خواجه امیری آهنگ تیتراژ سریال آنام از شبکه سوم سیما با صدای احسان خواجه امیری با متن و بهترین کیفیت.
دانلود تیتراژ سریال آنام از احسان خواجه امیری - دانلود آهنگ جدید - بیپ - دانلود تیتراژ سریال آنام از احسان خواجه امیری با کیفیت بالا, دانلود آهنگ پایانی سریال آنام با متن آهنگ, دانلود آهنگ جدید با کیفیت بالا ۳۲۰ , ۱۲۸ و پخش آنلاین, Download New Songs Ehsan Khaje Amiri Called Anaam.
دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال آنام احسان خواجه امیری - آریا پیکس
دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال آنام با خوانندگی احسان خواجه امیری آهنگ جدید احسان خواجه امیری برای فیلم انام خوانده شده است . اهنگ سریال آنام به کارگردانی.
دانلود آهنگ تیتراژ سریال آنام احسان خواجه امیری - بهزاد پکس
3 hours ago - دانلود آهنگ تیتراژ سریال آنام با صدای احسان خواجه امیریدانلود آهنگ تیتراژ سریال آنامدانلود آهنگ تیتراژ سریال آنام احسان خواجه امیریخلاصه داستانسریال آنام ش.
دانلود آهنگ تیتراژ سریال آنام احسان خواجه امیری گرداب با دو کیفیت ...
/تیتراژ-سریال-آنام-احسا
دانلود آهنگ تیتراژ سریال آنام احسان خواجه امیری - ایران مدیا
 - دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام گرداب. دانلود تیتراژ سریال آنام از احسان خواجه امیری. Download New music By Ehsan Khaje Amiri – Gerdab. آهنگ گرداب خواجه امیری · سریال آنام به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه برای پخش از شبکه سوم سیما آماده شده است و به صورت هرشبی در ایام زمستان ...
دانلود آهنگ سریال آنام احسان خواجه امیری - وبلاگ برتر
دانلود آهنگ تیتراژ سریال آنام احسان خواجه امیری با دو کیفیت متفاوت 128 و 320 “تی.
دانلود آهنگ تیتراژ سریال آنام احسان خواجه امیری - ahangmusic
iranmusic.lo.gs/-a135923742
دانلود آهنگ تیتراژ سریال آنام احسان خواجه امیری. آهنگ تیتراژ سریال آنام از شبکه سوم سیما با صدای احسان خواجه امیری با متن و بهترین کیفیت. احسان خواجه امیری گرداب. Download New Song By : Ehsan Khajehamiri. دانلود آهنگ تیتراژ سریال آنام احسان خواجه امیری. برای دانلود این آهنگ روی لینک زیر کلیک کنید ...
دانلود تیتراژ سریال آنام شبکه سه سیما با صدای احسان خواجه امیری با ...
aramusic.ir/تیتراژ-سریال-احسان-خواجه-امیری/
 - دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام گرداب ترانه: روزبه بمانی, موزیک: احسان نی زن, تنظیم: افشین عزیزی Download New Music “Gerdaab” By Ehsan Khajeh Amiri “تیتراژ سریال آنام شبکه سه سیما” متن آهنگ گرداب با صدای احسان خواجه امیری تو آمده ای جان به لب من برسانی من پای تو یک عمر بمانم تو نمانی.
دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری گرداب ( تیتراژ سریال آنام ) - بلاگ موزیک
blogmusic.ir/2684احسان-خواجه-امیری-گرداب-سریال-آنام/
احسان خواجه امیری گرداب دانلود آهنگ جدید هنرمند احسان خواجه امیری به نام گرداب آهنگ تیتراژ سریال آنام با کیفیت عالی mp3 320 در سایت بلاگ موزیک متن آهنگ و پخش آنلاین.


برچسب ها ؛  Danlod Ahang Serial Anam Danlod Titraje Serial Anam Download Ahang Gerdaab Download Ahang Titrazh Anam ترانه جدید روزبه بمانی تیتراژ پایانی سریال آنام جدیدترین آهنگ احسان خواجه امیری دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال آنام با صدای احسان خواجه امیری دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام تاوان دانلود آهنگ گرداب دانلود تیتراژ سریال آنام از خواجه امیری دانلود رایگان موزیک دانلود سریال آنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">