دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام حسی که دارم + متن آهنگ

آهنگ حسی که دارم از مسعود سعیدی ترانه حسی که دارم با صدای مسعود سعیدی جدیدترین آهنگ مسعود سعیدی حسی که دارم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ حسی که دارم دانلود آهنگ مسعود سعیدی به نام حسی که دارم دانلود رایگان آهنگ مسعود سعیدی بنام حسی که دارم دانلود موسیقی پاپ مسعود سعیدی موزیک جدید مسعود سعیدی
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مسعود سعیدی به نام حسی که دارم 
ترانه: مریم اسدی / ملودی: اشکان خشایی / تنظیم: فربد فروغی 
دانلود رایگان آهنگ حسی که دارم مسعود سعیدی با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب



مجله ویترینو ؛
 

متن ترانه ی حسی که دارم با صدای مسعود سعیدی:

خیلی بی سابقس این حسی که دارم اسم این حال عجیبو چی بذارم

اگه این عشقه کسی حریف ما نیست حالا وایسا این تموم ماجرا نیست

روز و روز بهتر و بهتر میشه حالم بی جهت نیست که من انقد سرحالم

مهربونی همه جوره برقراره تو نباشی زندگی معنی نداره

اگه عشقه شبیه بهشته چه خوب که رسیدی مث یه فرشته

اگه عشقه که من سرحالم همش آروم آروم میای تو خیالم

اگه عشقه شبیه بهشته چه خوب که رسیدی مث یه فرشته

اگه عشقه که من سرحالم همش آروم آروم میای تو خیالم

آدم خوب که زیاد ولی در کل تو برام بهتری از همه خانوم گل

میدونم که هیشکی مثل تو نمیشه بی قرارتم ببین مث همیشه

میدونی که حس و حالم عاشقونس عاشق خنده هاتم شیرینی از بس

میدونی که تحت تاثیر چشاتم عاشق شنیدن زنگ صداتم

اگه عشقه شبیه بهشته چه خوب که رسیدی مث یه فرشته

اگه عشقه که من سرحالم همش آروم آروم میای تو خیالم

اگه عشقه شبیه بهشته چه خوب که رسیدی مث یه فرشته

اگه عشقه که من سرحالم همش آروم



دانلود با کیفیت 320 - 6.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.70 مگابایت


دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام حسی که دارم


دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت


دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام حسی که دارم



برچسب ها ؛  Download Ahang Jadid Hessi Ke Daram Masoud Saeedi آهنگ حسی که دارم از مسعود سعیدی ترانه حسی که دارم با صدای مسعود سعیدی جدیدترین آهنگ مسعود سعیدی حسی که دارم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ حسی که دارم دانلود آهنگ مسعود سعیدی به نام حسی که دارم دانلود رایگان آهنگ مسعود سعیدی بنام حسی که دارم دانلود موسیقی پاپ مسعود سعیدی موزیک جدید مسعود سعیدی , Download New Music, Download New Music Masoud Saeedi, Download New Music Masoud Saeedi Hesi Ke Daram, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ حسی که دارم, دانلود آهنگ شاد, دانلود آهنگ مسعود سعیدی, متن آهنگ حسی که دارم مسعود سعیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">