دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام عاشقانه

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام من بلدم با بالاترین کیفیت

Download New Music Yousef Zamani – Man Baladam


مجله ویترینو

ترانه و آهنگ ؛ یوسف زمانی , تنظیم و میس و مستر ؛ فتاح فتحی

متن آهنگ جدید یوسف زمانی بنام من بلدم :

خیلی وقته حال خوب نداشته قلبامون میدونی چند روزه چفت نبوده دستامون
از همه دور و بریا از کل شهر دلخوریم دنبالم بیای پای همه اینارو میبریم
توام دیگه بریدی منم دیگه خسته از آدمایی که عشق از دلشون رفته
بیا بریم یه جایی که یه سری چیزا نباشه هیچ حرف و حدیثی پشت سرمون نباشه
من با وجود تو همه دنیارو پس میزنم از همه دلخوشیام واسه تو دل میکنم
من همونیم که هنوزم نبینمت میمیرم
من با وجود تو همه دنیارو پس میزنم از همه دلخوشیام واسه تو دل میکنم
من همونیم که هنوزم نبینمت میمیرم
من بلدم چجوری دلامون یه جای خوب ببرم نمیتونم نمیشه از تو فاصله بگیرم
عکسای دوتاییمونو فقط با تو بگرم واست بمیرمخیلی وقته حال خوب نداشته قلبامون میدونی چند روزه چفت نبوده دستامون
از همه دور و بریا از کل شهر دلخوریم دنبالم بیای پای همه اینارو میبریم
توام دیگه بریدی منم دیگه خسته از آدمایی که عشق از دلشون رفته
بیا بریم یه جایی که یه سری چیزا نباشه هیچ حرف و حدیثی پشت سرمون نباشه
من با وجود تو همه دنیارو پس میزنم از همه دلخوشیام واسه تو دل میکنم
من همونیم که هنوزم نبینمت میمیرم
من با وجود تو همه دنیارو پس میزنم از همه دلخوشیام واسه تو دل میکنم
من همونیم که هنوزم نبینمت میمیرم


                                                   دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام من بلدم

                                                                 دانلود با کیفیت 320

                                                 دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام من بلدم

                                                                دانلود با کیفیت 128

برچسب ها:یوسف زمانی عاشقانه,آهنگ جدید یوسف زمانی بنام عاشقانه
,دانلود آهنگ من بلدم،دانلود آهنگ یوسف زمانی من بلدم  Download New Music Yousef Zamani, Download New Music Yousef Zamani Man Baladam , دانلود آهنگ, دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ من بلدم, دانلود آهنگ شاد, دانلود آهنگ یوسف زمانی, متن آهنگ من بلدم یوسف زمانی , آهنگ من بلدم از یوسف زمانی،hIK [NDN D,ST CLHKD LK FGNL

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">