دانلود اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۹۶ | زمان و پخش شبکه اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۹۶

اختتامیه جشنواره فیلم فجر , اختتامیه فجر 36 , اختتامیه فجر 96 , فجر , فجر 96 , فیلم اختتامیه فجر 96 , مراسم اختتامیه فجر 96

دانلود اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۹۶ | زمان و پخش شبکه اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۹۶

معرفی نامزدها + زمان برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۹۶

اختتامیه جشنواره فیلم فجر : نامزدهای سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، ساعت ۲۰ امروز شنبه بیست‌ویکم بهمن‌ماه، پس از نمایش آخرین فیلم جشنواره در سینمای رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

مجله ویترینو ؛


نامزدهای سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، ساعت ۲۰ امروز شنبه بیست‌ویکم بهمن‌ماه، پس از نمایش آخرین فیلم جشنواره در سینمای رسانه‌ها و ۲۴ ساعت قبل از برگزاری مراسم اختتامیه با حضور تمامی اعضای هیات داوران، طی یک نشست خبری در پردیس ملت اعلام خواهد شد.

پخش زنده اختتامیه جشنواره فیلم فجر از تلویزیون

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده در حال برگزاری است و فردا شب، برگزیده‌های خود را در بخش‌های مختلف خواهد شناخت.

مراسم اختتامیه این جشنواره روز ۲۲ بهمن‌ماه در برج میلاد و با اجرای رضا رشیدپور برگزار می‌شود و برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی می‌شوند.

شبکه نمایش که در روز ۱۲ بهمن‌ماه، افتتاحیه این رویداد فرهنگی را به صورت زنده پوشش داد، مراسم پایانی را نیز از ساعت ۱۹ روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه به صورت زنده پخش می‌کند.

در بخش سیمرغ مردمی ، فیلم‌های چهارراه استانبول، تنگه ابوقریب، بمب؛ یک عاشقانه، به وقت شام، مغزهای کوچک زنگ‌زده و لاتاری از شانس های اصلی خواهند بود.

در بخش بهترین فیلم و کارگردانی نیز قطعا این ٦ فیلم بیشترین شانس را دارند و البته می‌شود فیلم‌های دارکوب و حتی شعله‌ور را نیز به اینها افزود.

در میان کارگردانان جشنواره پیمان معادی، هومن سیدی، ابراهیم حاتمی‌کیا و البته بهرام توکلی بیشترین شانس را برای دریافت سیمرغ جشنواره دارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">