دانلود سریال پایتخت ۵ (تمامی قسمت ها)

دانلود سریال پایتخت 5 با کیفیت بالا سریال پایتخت فصل پنجم 5 با کیفیت HD دانلود سریال دانلود سریال پایتخت ۵ (تمامی قسمت ها) برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم پس با ما همراه باشید.


مجله ویترینو ؛

دانلود سریال پایتخت 5 با لینک مستقیم

دانلود سریال پایتخت 5 (با حجم کم و با کیفیت عالی)

دانلود رایگان سریال پایتخت 5 با کیفیت عالی 720p

دانلود سریال پایتخت 5

دانلود سریال پایتخت 5 با لینک مستقیم

ساخت سری جدید سریال «پایتخت ۵» با سرمایه گذاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج برای ایام عید نوروز 96 در حال ساخت است.

دانلود سریال پایتخت 5 با لینک مستقیم

سال تولید : 1396

پخششبکه یک سیما

کارگردان : سیروس مقدم

تهیه‌کننده : الهام غفوری

بازیگران: محسن تنابنده ، ریما رامین فر ، احمد مهرانفر ، هومن حاج عبداللهی ، علیرضا خمسه ، سارا و نیکا فرقانی ، هدایت هاشمی ، بهرام افشاری

خلاصه داستان : سریال پایتخت 5 داستان از این قرار است که خانواده‌‌ معمولی به دلایل منطقی مجبور می‌شوند سر از یک کشور خارجی مانند یونان در بیاورند و آنجا با ماجراهایی گره می‌خورند که همبستگی خانواده، عشق و علاقه آنها به همدیگر، اهمیت وطن و دور هم بودن را بیشتر از گذشته درک می‌کنند.

سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت پرده از جرئیات تازه این سریال برداشت و گفت ؛ ما در سریال «پایتخت ۵» تلاش کردیم  خانواده نقی معمولی را به یک فضای مریخی پرت کنیم، خانواده ای که شاید در تمام عمرش پایش را از علی آباد بیرون نگذاشته و دورترین جایی که رفته تهران بوده ناگهان از بالنی در آسمان سردرمی آورد و اتفاقاتی برایش رخ می دهد که به عنوان مخاطب ممکن است بگویید مگر می شود! اما همه اینها رئال است و منطق روایی خود را دارد.

مقدم درباره اینکه سریال اکنون در چه مرحله ای قرار دارد؟ توضیح داد: بخشی از این فضای تخیلی و غیرقابل باور که گفته شد از طریق ویژوال افکت و دیگر تکنیک های فنی در حال ساخت است و اتفاقا بخش سخت و نفس گیری است که باید از جنس خود سریال «پایتخت» رئال باشد و از قصه بیرون نزند.

سقوط یک خانواده وسط داعشی ها در سریال پایتخت5

سیروس مقدم درباره نحوه به تصویر کشیدن داعش در  سریال عنوان کرد: مساله این است که خانواده «پایتخت» برای کار دیگری وارد یک کشور می شوند و بنا بر حادثه ای در نقطه ای سقوط می کنند که حتی نمی دانند کجاست؟ سوریه است؟ عراق است؟ مکان برایشان مشخص نیست و زمانیکه چشمشان را باز می کنند در موقعیتی قرار می گیرند که شوکه می شوند.

سقوط ۱۳ نفر در یک اقیانوس با بالن

وی اضافه کرد: ما اتفاقاتی را در این سریال داشتیم که جز از طریق تکنیک ویژوال افکت امکانپذیر نبود. به طور مثال وقتی می خواهید یک بالن را با ۱۳ نفر در یک اقیانوس بیندازید، مجبورید برای حوادث پس از آن سراغ این تکنیک بروید.

مقدم درباره پرماجرا بودن این فصل از «پایتخت» یادآور شد: این فصل از سریال پرماجراست و در عین حال پر از حوادث و فضاهای خیلی عجیب و جدید است که خود من هم تا به حال تجربه نکرده بودم.

وی در پاسخ به اینکه به فصل بعدی این سریال هم فکر می کنند یا خیر؟ یادآور شد: تا وقتی مردم دوست داشته باشند و پیگیر باشند ما هم وظیفه داریم که «پایتخت» را بسازیم.

سریال پایتخت 5 در عید نوروز 97 پخش می شود؟

همچنی گفتنی است سریال پایتخت 5 در عید نوروز 97 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.



برچسب های این مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">