دانلود ماه عسل 96 قسمت 24 حامد و مادرش 2 تیر

دانلود ماه عسل حامد و مادرش (96/04/02),دانلود ماه عسل 96 قسمت 23 حامد و مادرش 2 تیر،ماه عسل حامد و مادرش 2 تیر 96 ، ماه عسل96،ماه عسل96 قسمت23 بیست و چهار 2 تیر ،دانلود ماه عسل ٩٦ قسمت 23 حامد و مادرش 2 تیر،دانلود ماه عسل جمعه حامد و مادرش 2 تیر96 ،  حامد در ماه عسل دانلود ماه عسل 2 تیر دانلود ماه عسل 96 , دانلود ماه عسل 96 با کیفیت عالی و حجم کم , دانلود ماه عسل 96 با لینک مستقیم دانلود ماه عسل 96/04/02 با کیفیتز , زندگینامه حامد ماه عسل

ماه عسل 2 تیرماه 96 حامد و مادرش با لینک مستقیم

دانلود قسمت 24 ماه عسل"رفیق بازی حامد" 2 تیر 96

حامد و مادرش مهمان ماه عسل

برنامه پرطرفدار و پربیننده ماه عسل با اجرای مجری توانا کشورمان احسان علیخانى در ایام ماه مبارک رمضان ۱۳۹۶ از ساعت 19 قبل از افطار از شبکه 3 سیما روی آنتن می رودکه می توانید قسمت های پخش شده برنامه را از وب سایت مجله ویترینو دانلود نمائید.

مجله ویترینو ؛ برنامه پرمخاطب و جذاب ماه عسل 96 شبکه سه سیما همانند سال‌های گذشته خود با برنامه ماه عسل لحظات نزدیک به اذان مردم را افطار می‌کند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است و مهمانان این برنامه می‌تواند از هر قشری باشند که خاطرات خودشان را از اتفاقی عجیب برای مردم و بینندگان بازگو می کنند.

خیلی رفیق باز بودم

حامد و مادرش امشب مهمان ماه عسل هستند او میخواهد از یک ماجرای عجیب در زندگی اش بگوید

حامد: سال ٩٤ درسم تمام شده بود و داشتم کار برق میکردم ، رفیق باز بودم یکی از دوستام رو وردست خودم کرده بودم ، این اواخر حتی نمیذاشتم بره خونه و میبردمش خونه خودمون و ٢٠ روز توی خونه زندگی ما بود تا اینکه یک شب ...

فریاد زدم کمک

حامد ماجرای ملتهب شب واقعه را تعریف میکند:

یک شب رفتیم بیرون عینکش افتاد شکست و دوباره آمد خانه و بهش گفتم خودم فردا برایت عینک میخرم، چون وضعیت مالی شان اصلا خوب نبود. یک چاقو از آشپزخانه برداشته بود و فرو کرده بود توی گردنم. بهش التماس کردم گفتم چیکار داری میکنی و فریاد زدم کمک....

حامد: من توی زندگیم ندیده بودم که کسی ، کسی رو با چاقو بزنه چه برسه به اینکه شب توی خواب چاقو بخورم ،اون آدم کوه اعتماد من بود...

به مادرم هم چاقو زد

حامد روایت آن شب را روبروی احسان علیخانی این طور ادامه میدهد: دو سه ضربه دیگر هم به شکم و ریه و دست من زد.... مادرم وارد میشه و میگه فرشاد توو چشمای من نگاه کن ببین داری چیکار میکنی، که همون حین یه چاقو هم به مادرم زد...

حامد:یک روز که توی بیمارستان بودم از شدت شرمندگی خانواده م میخواستم خودم رو راحت کنم و عین کبک سرم رو بکنم زیر برف. خواستم خودم رو از پنجره بیمارستان پرت کنم پایین.


دانلود برنامه ماه عسل 96/04/02

تاریخ برنامه ماه عسل تاریخ پخش : 2 تیر 96
مهمان برنامه ماه عسل  مهمان برنامه : (حامد و مادرش "رفیق بازی حامد")
دانلود ماه عسل کیفیت عالی دانلود کیفیت ۷۲۰p + حجم ۷۰۰ مگابایت بزودی..
دانلود ماه عسل کیفیت پایین دانلود کیفیت ۴۸۰p + حجم کم ۳۵۰ مگابایت بزودی..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">