دانلود ماه عسل ۹۶ قسمت ٢٥(کمپین آزادی زندانیان)٣تیر

ماه عسل ٣ تیر ٩٦ ، ماه عسل٩٦/٠٤/٠٣ ، 

دانلود ماه عسل 3 تیر 96 کمپین آزادی زندانیان و طرح محسنین با لینک مستقیم

دانلود ماه عسل ۹۶ قسمت بیست و پنجم ۳ تیر ۹۶

                                       دکتر جهانگیرى رئیس سازمان زندان ها  مهمان ماه عسل

برنامه پرطرفدار و پربیننده ماه عسل با اجرای مجری توانا کشورمان احسان علیخانى در ایام ماه مبارک رمضان ۱۳۹۶ از ساعت 19 قبل از افطار از شبکه 3 سیما روی آنتن می رودکه می توانید قسمت های پخش شده برنامه را از وب سایت مجله ویترینو دانلود نمائید.

ویترینو ؛ برنامه پرمخاطب و جذاب ماه عسل 96 شبکه سه سیما همانند سال‌های گذشته خود با برنامه ماه عسل لحظات نزدیک به اذان مردم را افطار می‌کند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است و مهمانان این برنامه می‌تواند از هر قشری باشند که خاطرات خودشان را از اتفاقی عجیب برای مردم و بینندگان بازگو می کنند.


  بیست و پنجمین قسمت ماه عسل ٩٦ (کمپین آزادی زندانیان)


چه شد که کمپین آزادی زندانیان در ماه عسل شکل گرفت

احسان علیخانی تهیه کننده و مجری ماه عسل در ابتدای برنامه امشب و در حضور دکتر جهانگیر رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: امسال با خیلی از نهادها و مراکز دانشگاهی و غیره حرف زدیم یکی از این نهادها سازمان زندان ها بود که میتوانست خیلی ما را کمک کند و به همین خطر با اقای آذری گفتگو کردیم و پس از آن با اقای جهانگیر صحبت کردیم و در دو سه جلسه درباره سوژه هایی که میخواستیم داشته باشیم حرف زدیم و بعد لا به لأی آنها به زندانیانی رسیدیم که سالهاست به خاطر بدهی مالی در زندان هستند و این برای من خیلی جالب بود و درنهایت درباره اش صحبت کردیم و به این طرح رسیدیم وحالا هم که با محبت دریائی شما مواجه شدیم.

در این قسمت از ماه عسل ، تسویه حساب و تحویل پنجمین چک مربوط به آزادی زندانیان بدهکاران مالى نیازمند فاقد سابقه در مقابل چشم میلیون ها مخاطب ماه عسل صورت پذیرفت.


کمک رییس قوه قضاییه، وزیر دادگستری و رییس کمیته امداد به کمپین ماه عسل

دکتر جهانگیر در بخشی از برنامه با عنوان تایید کمپین آزادی زندانیان در ماه عسل از جانب نفرات اصلی و تصمیم گیرنده در روندهای قانونی کشور گفت: محمد صادق لاریجانی ؛ رییس قوه قضاییه این کمپین را تایید و مبلغ ٢٠ میلیون تومان کمک کرد. مبلغ ١٠ میلیون تومان نیز وزیر محترم دادگستری به این عمل خیر اختصاص و درنهایت جنابِ اقای فتاح ؛ ریاست کمیته إمداد مبلغ ٥٠٠ میلیون تومان به کمپین آزادی زندانیان اختصاص دادند.


دکتر جهانگیری: مردم به ارزش ها وفادار ماندند

دکتر جهانگیر ؛ رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در ابتدای صحبتش با اعلام آمارهایی که درباره زندانیانی که برای آزادی اولویت داشتند گفت: تراکم بی کسی زیاد شده و آدم ها تنها هستند اما ما در جامعه ای زندگی میکنیم که ارزش هایمان اجازه نمیدهد که کسی به خاطر این جور مسائل در زندان بماند و فرهنگ دستگیری وجود دارد. شما حالا دیدید که مردم به این ارزش ها وفادار ماندند و با تمام وجود به همنوعانشان کمک کردند.



دانلود برنامه ماه عسل 96/04/03

تاریخ برنامه ماه عسل تاریخ پخش : 3 تیر 96
مهمان برنامه ماه عسل  مهمان برنامه : دکتر جهانگیرى رئیس سازمان زندان ها (کمپین آزادی زندانیان)
دانلود ماه عسل کیفیت عالی دانلود کیفیت ۷۲۰p + حجم ۷۰۰ مگابایت بزودی..
دانلود ماه عسل کیفیت پایین دانلود کیفیت ۴۸۰p + حجم کم ۳۵۰ مگابایت بزودی..


برچسب ها ؛خلاصه امروز ماه عسل خلاصه قسمت 25 ماه عسل 96 خلاصه قسمت بیست و پنجم ماه عسل 96 خلاصه ماه عسل 96 شنبه 3 تیر دانلود قسمت 25 برنامه ماه عسل 96 دانلود کامل ماه عسل 96 دانلود ماه عسل دانلود ماه عسل 3 تیر 96 دانلود ماه عسل 96 دانلود ماه عسل 96 با کیفیت عالی و حجم کم دانلود ماه عسل 96 با لینک مستقیم دانلود ماه عسل 96/04/03 ،ماه عسل 3 تیر96،دانلود ماه عسل96/04/03,ماه عسل امروز،موضوع ماه عسل 3 تیر96،دانلود ماه عسل ٩٦ قسمت 25 دکتر جهانگیرى 3 تیر،دانلود قسمت 23 ماه عسل 96 کمپین آزادی زندانیان دانلود ماه عسل 96 قسمت 25 بیست و پنج 3 تیر،ماه عسل96 3 تیر،دانلود کامل ماه عسل96،مهمانان ماه عسل 3 تیر 96،ماه عسل آزادی زندانیان 3 تیر96 ، دکت جهانگیری در ماه عسل 3 تیر96
, دانلود تیتراژ پایانی ماه عسل mp3 , دانلود کامل ماه عسل 96 , دانلود ماه عسل 3 تیر 96 , دانلود ماه عسل 96 , دانلود ماه عسل 96 با کیفیت عالی و حجم کم , دانلود ماه عسل 96 با لینک مستقیم , دانلود ماه عسل 96/04/03 با کیفیت hd , دانلود ماه عسل doostiha , دانلود ماه عسل امروز
96

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">