دانلود برنامه ماه عسل 4 تیر 96 (نیوشا منتخب قهرمان من)

ماه عسل 4 تیر 96 ، دانلود برنامه ماه عسل 4 تیر 96 ، دانلود قسمت 26 ماه عسل 4 تیر 96 ، ماه عسل 96/04/04 ، دانلود برنامه ماه عسل یکشنبه 4 تیر 96دانلود برنامه ماه عسل 4 تیر 96 (نیوشا منتخب قهرمان من)،نیوشا در ماه عسل 4 تیر96

                                        ماه عسل 4 تیر 96 (نیوشا منتخب قهرمان من) با لینک مستقیم

ماه عسل نیوشا بهمراه پدر و مادر

دانلود قسمت 25 ماه عسل 96 نیوشا

و ماجرای زندگی ناشنوای پدر و مادر نیوشا


برنامه پرطرفدار و پربیننده ماه عسل با اجرای مجری توانا کشورمان احسان علیخانى در ایام ماه مبارک رمضان ۱۳۹۶ از ساعت 19 قبل از افطار از شبکه 3 سیما روی آنتن می رودکه می توانید قسمت های پخش شده برنامه را از وب سایت مجله ویترینو دانلود نمائید.

ویترینو ؛ برنامه پرمخاطب و جذاب ماه عسل 96 شبکه سه سیما همانند سال‌های گذشته خود با برنامه ماه عسل لحظات نزدیک به اذان مردم را افطار می‌کند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است و مهمانان این برنامه می‌تواند از هر قشری باشند که خاطرات خودشان را از اتفاقی عجیب برای مردم و بینندگان بازگو می کنند.


                                                   ماه عسل نیوشا منتخب قهرمان من 96

هرچیزی دارم از پدر و مادرم است

نیوشا دختری که مادر و پدری ناشنوا دارد امشب مهمان ماه عسل است؛ او قهرمان یکی از فیلم های برتر قهرمان من است. حالا برای ما از زندگی اش میگوید

نیوشا: ١٩ ساله هستم مادر و پدرم شنوایی بسیار محدودی دارن اما من هرچیزی یاد گرفتم از پدر و مادرم است. مادرم سمعک نمیزنه چون دوست نداره، پدرم اما سمعک داره و به خاطر شغلش استفاده میکنه.

پیش مادربزرگم بودم

نیوشا از زندگی پدر و مادرش میگوید

نیوشا: مادربزرگ و پدربزرگم برای ازدواج مادرم سنگ اندازی داشتند اما درنهایت قبول کردند و بعدها این ازدواج را تحسین میکنند. وقتی من به دنیا اومدم تا دو سالگی بیشتر پیش مادربزرگم بودم و عموی کوچکم خیلی حواسش به من بود.


نیوشا : پدر و مادرم همیشه با آرامش همه چیو برام توضیح میدادن هیچ وقت دعوام نکردن و همین شد که من زبان اشاره را یاد گرفتم.


نیوشا: جسارت رو از پدرم یاد گرفتم ، صبر رو از مادرم ؛ مادرم پایه ترین آدم دنیاست ...


یکی از دوستان نیوشا وارد صحنه میشود و درباره او میگوید:

اولین بار که نیوشا رو دیدم خیلی اتفاقی باهم دوست شدیم من ناامید بودم و بعد ازون ملاقات امیدوار شدم.فهمیدم که این شرایط نیستن که ادمها رو میسازن این آدمها هستن که شرایط رو میسازن.

دوست نیوشا: من در خانه نیوشا یک پدر و مادر و دختر ندیدم ؛ اینها سه تا دوست هستن با هم....


احسان علیخانی: پدر و مادر امن ترین برج مراقبت زندگی همه هستند حتی اگر گوشت را هم بکشند باز ازت مراقبت میکنند و راضی به بدی برایت نیستند.



دانلود برنامه ماه عسل 96/04/04

تاریخ برنامه ماه عسل تاریخ پخش : 4 تیر 96
مهمان برنامه ماه عسل  مهمان برنامه : (نیوشامنتخب قهرمان من)
دانلود ماه عسل کیفیت عالی دانلود کیفیت ۷۲۰p + حجم ۷۰۰ مگابایت بزودی..

دانلود ماه عسل کیفیت پایین دانلود کیفیت ۴۸۰p + حجم کم ۳۵۰ مگابایت بزودی


برچسب ها : ماه عسل 4 تیر 96 ، دانلود برنامه ماه عسل 4 تیر 96 ، دانلود قسمت 26 ماه عسل 4 تیر 96 (نیوشا منتخب قهرمان من) ، ماه عسل 96/04/04 ، دانلود برنامه ماه عسل یکشنبه 4 تیر 96 ، دانلود تیتراژ پایانی ماه عسل mp3 , دانلود کامل ماه عسل 96 , دانلود ماه عسل 4 تیر 96 , دانلود ماه عسل 96 , دانلود ماه عسل 96 با کیفیت عالی و حجم کم , دانلود ماه عسل 96 با لینک مستقیم , دانلود ماه عسل 96/04/04 با کیفیت hd ، دانلود برنامه ماه عسل 4 تیر 96 (نیوشا منتخب قهرمان من)،بیوگرافی نیوشا،عکس از نیوشا ماه عسل ، دانلود ماه عسل نیوشا , نیوشا در برنامه ماه عسل 96 , نیوشا در ماه عسل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">