دانلود هزارداستان با اجرای محمدرضا شهیدی فر با «استاد محمود فرشچیان 11 بهمن 96

در "هزارداستان چهارشنبه 11 بهمن 96"محمدرضا شهیدی فرد، به گفتگو با «استاد محمود فرشچیان» می نشیند.

هزارداستان محمدرضا شهیدی فرد مجری معروف و جنجالی تلویزیون،" هزارداستان " چهارشنبه شب با حضور «استاد محمود فرشچیان» از ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می شود.

مجله ویترینو ؛

این برنامه سرگرم کننده در پاسخ به نیاز مخاطبان برای شنیدن داستانهای واقعی ، نیاز به آگاهی و افزایش دانش مردم نسبت به مسایل مختلف اجتماعی طراحی شده که هر شب با میزبانی و اجرای یک چهره سرشناس که نقطه مشترکی با سوژه مطرح شده دارد و در منظر تعداد قابل توجهی تماشاچی ،اجرا و پخش می شود . به این ترتیب هر شب علاوه بر جذابیت موضوع و سوژه ، بینندگان با جذابیت مجری نیز همراه می شوند.

این مجموعه تلاش کرده‌است روزنه‌‌های امیدی که در زندگی افراد موجب تغییر و تکاپویی جدید در زندگی آن‌ها شده‌است را برایتان به تصویر بکشد.
در پایان هر قسمت «هزارداستان» می‌توانید تیتراژ این مجموعه را با اجرای سینا سرلک ببینید و بشنوید.
این مجموعه را «جواد فرحانی» تهیه‌کنندگی کرده‌است و مشاور کارگردان نیز «سیاوش صفاریان‌پور» بوده‌است. امروز میزبان استاد محمود فرشچیان از روایتهای مجموعه هزارداستان است.

#اطلاعیه
به اطلاع بینندگان گرامی شبکه نسیم می رساند، برنامه دورهمى به دلیل مصادف شدن با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) امشب پخش نمی شود و به جای ان برنامه هزارداستان با حضور محمدرضا شهیدی فرد به عنوان مجری و استاد بزگوار محمود فرشچیان به عنوان مهمان به روی آنتن سیما رفت.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">