دانلود وابسته از مهدی احمدوند | دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند وابسته

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند وابسته
موزیک بسیار زیبا و فوق العاده شنیدنی با مضمون عاشقانه، با نام وابسته از مهدی احمدوند همراه با لینک دانلود مستقیم

Download Ahang Jadid Mehdi Ahmadvand – Vabasteh Dar (Exclusive Music & Direct Link)

مجله ویترینو ؛

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند وابسته

من توی این شهر کسی رو جز تو ندارم
تو چرا تازگیا ناسازگاری
من همه دنیامو پای تو میریزم
همه دنیام باشه پیشت یادگاری
من به تو وابسته شدم
از نبودنت خسته شدم
♫♫♫

متن آهنگ مهدی احمدوند وابسته

♫♫♫
دو روزه از من فاصلت ببین چقده
شکسته شدم
به مردنم راضی شدم
به این روزایی که دورم ازت
روزایی که فک میکنم
یکی رو آوردی وسط
یکی رو آوردی وسط


لینک های دانلود به زودی از مجله ویترینو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">