درگیری شدید میان اعضای شورای شهر تهران در خصوص تخلفات شهرداری // تنش در قلب تهران !!+عکس

در زمانی که حکیمی پور درخصوص تخلفات صورت گرفته صحبت می‌کرد؛ ناگهان سروری (رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر) فریاد برآورد و گفت: آقای حکیمی پور فکر کردی شورای اول است؟...تو دروغ می‌گویی، تو نفاق ورزیدی، تو نفاق‌گر و فتنه‌گری و در دوره اول هم همین کار را کردی.

شورای شهر تهران،تنش در قلب شورای شهر تهران،اخبار داغ،اخبار جنجالی،اخبار سیاسی،اخبار جدید،اخبار داخلی،اخبار سیاسی داغ،پربیننده تریناخبار سیتسی،دعاو و درگیری در شورای شهر تهران

گزارش ویترینو به نقل از انتخاب  و بیتوته ؛ در جلسه امروز شورای شهر تهران در زمان بررسی الزامات بودجه سال 96 درگیری شدید لفظی شدیدی میان تعدادی از اعضای اصولگرا و اصلاح‌طلب شورای شهر پیش آمد و فضای جلسه را متشنج کرد.

 

به گزارش سرویس اجتماعی «انتخاب» ، در بتدای این جلسه، حکیمی‌پور در واکنش به بحث شورا گفت: لازم است؛ چاره‌ای اندیشیده شود تا ماجراهایی نظیر آنچه این اواخر پیش آمده بود، اتفاق نیفتد.

 

 وی در واکنش به سخنان سروری در خصوص اعلام نتیجه سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت درخصوص واگذاری املاک گفت: دستگاه قضایی در حال رسیدگی به این موضوع است و دادستان کل نیز اعلام کرده که تخلف صورت گرفته است، چرا به جای عذرخواهی از مردم؛ تخلفات را توجیه می‌کنید؟

 

حکیمی پور  افزود: کمیسیون حقوقی یک عذر خواهی بزرگی به مردم بدهکار است.

 

در زمانی که حکیمی پور درخصوص تخلفات صورت گرفته صحبت می‌کرد؛ ناگهان سروری (رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر) فریاد برآورد و گفت: آقای حکیمی پور فکر کردی شورای اول است؟...تو دروغ می‌گویی، تو نفاق ورزیدی، تو نفاق‌گر و فتنه‌گری و در دوره اول هم همین کار را کردی.

 

در ادامه سخنان سروری، پیرهادی (عضو هیئت رئیسه شورای شهر)، که نامش در لیست دریافت املاک قرار دارد، در حالی که میکروفنش خاموش بود، خطاب به حکیمی‌پور فریاد زد: : آقای حکیمی‌پور، نفاق‌افکنی، توطئه، تفرقه‌افکنی سابقه شماست و در شورای اول هم چنین بودید.

 

در این هنگام محسن سرخو (عضو شورای شهر و رئیس کمیته حمل و نقل این نهاد) سخنان پیرهادی را با فریاد قطع کرد و گفت: آنان که تخلف کرده‌اند؛ باید خجالت بکشند، شهردار باید خجالت بکشد؛ دروغ نگویید.

 

در این هنگام پیرهادی خطاب به حکیمی پور فریاد زد: شما گفتید، آنکه تخلف کرده؛ پست است. شما خودتان پست هستید. حالا من باید عذرخواهی کنم یا تو؟

 

وی ادامه داد: نزد من، هادی ساعی و معصومه آباد اعلام کردی هرکس که این گزارش را به رسانه داده، "پست" است، چگونه رویت می شود در چشم من نگاه کنی؟ با چه رویی به شورا می آیی؟

 

در این هنگام سروری عضو اصولگرای شورای شهر فریاد برآورد چه کسی اسناد را منتشر کرده شما آن را منتشر کرده‌اید؛ پس شما پست هستید.

 

رحمت الله حافظی؛ رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در اعتراض به درگیری پیش آ‌مده جلسه شورای شهر را ترک کرد.

 

پس از این اتفاق، چمران با بیان این جمله که قوه قضاییه در این ماجرا فصل الخطاب است، سعی کرد آرامش را به صحن شورا بازگرداند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">