در سیستم عامل"اندورید"یک برنامه مخرب پیدا شده است؟

                                            در سیستم عامل"اندورید"یک برنامه مخرب پیدا شده است؟


به گزارش اختصاصی  ویترینو؛این  برنامه مخرب که
"Viking Horde" نام دارد از برنامه های کاربردی که در گوگل پلی موجود است در دسترس عموم قرار گرفته است و بر روی پلت فرم"بات نت"قرار دارد.


با توجه به تحقیقات در برابر این تهدید، "وایکینگ گروه ترکان و مغولان"با عناوین جعلی مورد استفاده قرار می گیرد که به عنوان مثال می توان گفت:تبلیغات تقلبی که در عین حال تبلیغات نیست بلکه یک نرم فزار مخرب است که در نوع تبلیغات نمایان می شود.پیام های اسپم و دیگر نوع حملات استفاده می شود.

این برنامه مخرب با انکار حملات سرویس گوشی های هوشمند را به قایق های آلوده ای  تبدیل می کند که در دستان شما قرار داردو برای این که بتواند از خود محافظت کند از راه کارهای مختلفی بهره می برد.

"لابراتوار کسپرسکی" با توجه به نظر متخصصان، “Viking Jump”, “WiFi Plus”,“Memory Booster”, “Parrot Copter”و دیگر برنامه های اینچنین  در خدمت  گسترش این بد افزار هستند..

محققان دریافتند که "وایکینگ گروه ترکان و مغولان" بدون رضایت کاربر از گوشی های هوشمند آلوده می تواند به طور خودکار اقدام به گرفتن اطلاعات کاربر کند که  به عضویت در خدمات مختلف آن بد افزار در آمده است..

بنابراین کاربران اندروید می توانند با تجدید راه اندازی سیستم عامل خود از صحت گوشی های خود اطمینان حاصل کنند

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">