دستمال مرطوب ماده مخدر | ماده مخدر دستمال ۱۰۰۰ تومان در ایران

دستمال ماده مخدر , دستمال مخدر , دستمال مرطوب ماده مخدر , دستمال مرطوب مخدر , ماده مخدر دستمال

ماده مخدر دستمال ، مواد مخدر دستمال چیست

ماده مخدر دستمال ۱۰۰۰ تومان در ایران و دستمال مرطوب ماده مخدر چند روزی است که در فضای مجازی عناوین مختلفی مانند: دستمال مخدر ۱۰۰۰ تومان که ما نیز به همین علت در ادامه مطلب جزئیات این ماجرای جنجالی و وحشتناک را برای شما عزیزان قرار داده ایم پس با ما همراه باشید.

مجله ویترینو ؛

پرویز افشار در گفت وگو با ایسنا، درباره مخدر جدیدی تحت عنوان دستمال اظهارکرد:

آنچه که در فضای مجازی و سایت ها منتشر شده حکایت از نوعی مواد روانگردان جدید درگروه NPS ها یا نیوسایکو اسیدها دارد که به نام دستمال مشهور شده است.

وی با بیان اینکه عمده ترکیبات این مواد صنعتی جدید ترکیبات محرکی است، اظهار کرد: اثرات این مواد نیز از اثرات محرک های قدیمی تر مانند آمفتامین ها و متافتامین ها بیشتر است و اثرات تخریبی آن هم بالاتر است.

به گفته سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ، بررسی‌ها نشان می‌دهد که این مواد از دسته کانابینوئیدهای صنعتی است؛ موادی که از نظر ساختار شبیه ماری جوانا است.

اما مانند ماری جوانا و علف و گرس و حشیش کاشتنی نیست، بلکه موادی است که در آزمایشگاه سنتز می‌شود و اثرات توهم‌زایی و تخریبش از حشیش خیلی خیلی بیشتر است و اثرات تخریبی‌اش هم شدیدتر است.

ماده مخدره جدید دستمال

مافیای موادمخدر در راستای تجارت ‌سیاه خود، ماده‌مخدر جدیدی تحت عنوان «دستمال مخدر» را تهیه و به بازار عرضه کرده‌اند.

در توضیح این ماده آمده “پارچه‌ ای شبیه به دستمال‌کاغذی، مربع‌های نیم سانتی‌متر در نیم سانتی‌متر روغنی که بر سر سیگار گذاشته شده و استعمال میشود!

یا این مطلب که بسیار زیاد به اشتراک گذاشته شده”مخدر جدیدی به اسم دستمال که شبیه دستمال نمدار میمونه.هزارتومنه و شش ماهه ادم رو میکشه .گویا مصرفش داره زیاد میشه.


دستمال ماده مخدر , دستمال مخدر , دستمال مرطوب ماده مخدر , دستمال مرطوب مخدر , ماده مخدر دستمال ؛ مواد مخدر دستمال عکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">