دست نوشته و دعای رهبر معظم انقلاب برای الهام چرخنده؟؟؟+تصاویر

الهام چرخنده بازیگر زن سینما و تلویزیون برای اولین بار متن دست نوشته ای را که رهبر معظم انقلاب داخل قرآن اهدایی به او نوشته بودند را منتشر کرد.

گزارش ویترینو به نقل از نمناک ؛ رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به هدیه ای که الهام چرخنده به ایشان تقدیم کردند یک قرآن با دست نوشته ای ارزشمند به خانم بازیگر اهدا فرمودند .

الهام چرخنده متن دست نوشته رهبر معظم انقلاب بر قرآنی که به وی اهدا شد را برای نخستین بار درهمایش عفاف و حجاب در مشهد قرائت کرد.

خانم بازیگر در این همایش گفت:من متن دست نوشته رهبر معظم انقلاب بر قرآنی که به من اهدا شد را با مشورت دبیر این همایش برای اولین بار اینجا قرائت می کنم و در هیچ جا صحبتی درباره این متن نکردم.

وی افزود؛ متن دست نوشته رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم. دخترم از اهدا انگشتر متبرکه از تو ممنونم، الهام چرخنده صراحت و شجاعتت را ستایش می کنم و برای ادامه راهت دعا م‍ی کنم. سید علی خامنه ای»

نظرات (۲)


ایولااااااا

پاسخ:
سپاس از حضورتون

واقعا هم شجاعت ایشون رو تحسین میکنیم

موفق باشید

پاسخ:
شما هم موفق باشید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">