دلویزیون // برنامه موسیقیایی دلویزیون با اجرای باربد بابایی

برنامه‌ی موسیقیایی «دلویزیون» یا گپ کوک با اجرای باربد بابایی پخش دو روز در هفته خواهد داشت ، این برنامه قرار بود در ایام نوروز به روی انتن برود که به دلیل نرسیدن به مرحله تدوین و پخش به زمان از پنچ شنبه و جمعه هفته قبل از شیکه نسیم به روی آنتن می رود.

برنامه‌ «دلویزیون» که نام قبلی آن گپ کوک بود , مجله‌ای تلویزیونی در حوزه موسیقی با تکیه بر ظرفیت‌های موجود در عرصه موسیقی کشور شامل گپ و گفت‌وگو با خوانندگان و اجرا در همه گونه‌های موسیقیایی شامل پاپ، سنتی و محلی و با اجرای باربد بابایی پخش می‌شود.

تهیه کنندگی این برنامه بر عهده هادی دمیرچی است.

برنامه «دلویزیون» با دعوت از خوانندگان معروف و سایر چهره‌های شناخته شده‌ای که عرصه خوانندگی را تجربه کرده‌اند در گونه‌های مختلف موسیقی اعم از سنتی، پاپ، محلی و تلفیقی و با اجرای زنده این هنرمندان، همراه با گپ و گفت با آنان، بخش نمایشی طنز و مسابقه حافظه که همگی در منظر تعداد قابل توجهی تماشاچی برگزار می‌شود، دنبال خواهد شد.

برنامه دلویزیون همان برنامه گپ کوک است که با نام جدید خود بر روی اتنن سیما می رود این برنامه با نام گپ کوک 2 بار از شبکه نسیم پخش شد و پس از وقفه ای کوتاه مدت حالا با نام جدید خود یعنی «دلویزیون» مهمانان خانه های گرم شما شده است.

گفتنی است ، باربد بابایی مجری و کارگردان برنامه «شب‌کوک» هم بود که سال گذشته عید نوروز از شبکه نسیم به روی آنتن رفت و با استفبال متفاوتی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">