دلیل جدا شدن محسن چاوشی از سریال شهرزاد + حذف نام محسن چاووشی

دلیل حذف محسن چاوشی از سریال شهرزاد که علاوه بر حذف نام چاوشی از روی جلد سریال،درقسمت ۹برای اولین بار کلیپی تنها باصدای سیناسرلک پخش شد وبا حذف ترانه «ای دریغا» از تیتراژ ترانه «افسار» از فصل۱ پخش شد , حالا این سوال می آید آیا محسن چاوشی و«شهرزاد»در پایان راه خود هستند؟؟

سریال شهرزاد ،محسن چاووشی،جنجال های محسن چاووشی،اخبارهنرمندان+شهرزاد+aivchn+همه چیز درباره شهرزاد از فصل 1 تا فصل3+شهرزاد3 کلید خورد

مجله ویترینو ؛

بحث ها و جنجال هایی که از قسمت اول فصل دوم ""سریال شهرزاد"" و غیبت نام «محسن چاووشی» روی پوستر این سریال به وجود امده بود با اضافه شدن نام او از قسمت پنجم این سریال از بین رفت اما در دو قسمت اخیر علاوه بر حذف نام چاوشی از روی جلد سریال شهرزاد اتفاقات و حواشی به وجود امده است که احتمال جدایی این خواننده محبوب از شهرزاد بیشتر از قبل قوت گرفته است.

درقسمت نهم برای اولین بار کلیپی تنها با صدای سیناسرلک پخش شد وبا حذف ترانه «ای دریغا» از تیتراژ ترانه «افسار» از فصل۱ جایگزین آن شد.

نشانه های جدایی قریب الوقوع محسن چاووشی از «شهرزاد» در حال تکمیل شدن است , اتفاقی که دلیلش هنوز مشخص نشده است.


منبع ؛ سینما دیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">