دولت فرانسه؛اپلیکیشن هشدار دهنده حملات تروریستی در یورو2016 را معرفی کرد!

دولت فرانسه برای آگاه سازی شهروندان در صورت بروز حملات تروریستی نرم افزاری را برای گوشی‌های همراه منتشر کرد.

به گزارش ویترینو از بسته یورو2016؛بر اساس اطلاعیه دولت کشور فرانسه این اپلیکیشن بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربران آنها از خطر "بروز حملات احتمالی" آگاه خواهد کرد.

این نرم افزار در آستانه جام ملت‌های اروپا در فرانسه که قرار است از روز جمعه این هفته با بازی فرانسه و رومانی در ورزشگاه استاد دو فرانس آغاز شود، منتشر شده است.

به گفته دولت فرانسه این اپلیکیشن پس از حملات سال گذشته پاریس که باعث کشته شدن بیش از ۱۳۰ نفر شد، طراحی شده است.هفته گذشته وزارت امور خارجه یالات متحده آمریکا در مورد بروز حملات تروریستی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ هشدار داده بود.

در پی حملات سال گذشته در پاریس که داعش مسئولیت انجام آن را به عهده گرفته، این مسابقات در وضعیت اضطراری برگزار می شود.

کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با عضویت در آن علاوه بر آگاهی از وضعیت محلی که در آن حضور دارند، می توانند به طور همزمان هشدارهای مربوط به هشت"منطقه جغرافیایی" را هم دریافت کنند.

به گزارش روزنامه متروی پاریس،دولت فرانسه تاکید کرده که از اطلاعات افراد استفاده کننده از این اپلیکیشن محافظت خواهد کرد. این برنامه با هر سیستم عامل اندروید و ای او اس کار می کند.

این نرم افزار برای محافظت از افرادی که در حملات احتمالی پنهان شده اند، هیچ گونه صدا و یا لرزشی در گوشی همراه تولید نمی کند.

شایان ذکر است نام این نرم افزار saip می باشد.

نظرات (۲)


متشکرم


Kedves Kata!Írtam Neked mail-t, a múlt héten, de még nem jött válasz.Van időd megnézni a mail- eket és válaszolni is rájuk, miközben ennyi csodálatos dolgot alzEdsk?otit

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">