دونالد ترامپ:داعش را پودر می کنم/

دونالد ترامپ:داعش را پودر می کنم

به گزارش اختصاصی ویترینو؛دونالد ترامپ:نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در دیدار تبلیغاتی در ایالت لویس ویل خود گفت:اگر من انتخاب شوم ضربه ای مهلک به داعش می زنم و "داعش را به پودر تبدیل میکنم".

 

او گفت:در حال حاضر موفقیت امریکا متوقف شده است چون "این به تجارت,عملیات های جنگی و دیگر مسایل مربوط است"اما ما فقط در

میدان جنگ پیروز می شویم, ومرزها و موافقت نامه های تجاری را کنترل می کنیم.

او همچنین ادامه داد در صورت پیروزی،در مبارزه با مهاجرت غیر قانونی مرز بین مکزیک و امریکا را دیوار کشی میکنم   

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">