ذبح کردن چهار عراقی توسط کودک داعشی +عکس و فیلم 16 تیر 96

فیلم ذبح کردن چهار عراقی توسط کودک داعشیجنایات داعش بدون سانسور سربریدن عکس سربریدن توسط داعش عکس های سربریدن توسط کودک داعشی فیلم ذبح کردن توسط داعش فیلم سربریدن بدون سانسور فیلم های جنایات داعش , کودک ایرانی جلاد داعش,کدک ایرانی داعش کودک داعشی

فیلم ذبح کردن چهار عراقی توسط کودک داعشی ISIL’s child cut the head اقدامی هولناک بود که توسط این گروه تکفیری صورت گرفت! کودکان داعش ۴ مرد عراقی را ذبح کردند.


مجله ویترینو ؛

در ویدئوی جدید داعش چهار مرد عراقی به دست دو کودک ۱۰ و ۱۲ ساله داعشی ذبح شدند این کودکان ابتدا به صورت فیلم های اکشن داعشی ۴ مرد عراقی را وارد قربانگاه کردند و سپس مقابل دوربین شروع به رجز خوانی کردند و در نهایت با کمال بی رحمی سر ۴ عراقی را با چاقو از تن جدا کردند.

کودکان جلاد داعش

گروه تروریستی داعش به تازگی ویدئویی را از چهار کودک جلاد خود منتشر کرده است که پس از خواندن بیانیه‌ای چهار نفر را سر می‌برند.

در این ویدئو منتشر شده که محل وقوع این جنایت در آن شمال عراق عنوان شده این چهار کودک که ظاهراً ۱۰ تا ۱۲ ساله هستند چهار نفر را که به ادعای جاسوسی سر می‌برند.

در این ویدئو چهار کودک جلاد با نام‌های «ابوبکر الترکمانی» به زبان عربی، «قتاده فارسی» به زبان فارسی، «خطاب روسی» به زبان روسی و «عمر فاروق ترکی» به زبان ترکی صحبت می‌کنند.

کودک ایرانی جلاد داعش

قتاده فارسی که گروه تروریستی داعش مدعی است این کودک ایرانی است پیش از سر بریدن فرد متهم به جاسوسی می‌گوید: ای رافضه مشرکین، ای ایران صفوی، بدانید که جنگ شما بر علیه مجاهدان هیچ نفعی برای شما نخواهد داشت. در انتظار ما باشید. شما و جاسوسانتان!

در ادامه این کودک که رنگ پوستش سبزه است و در مقایسه با سه کودک جلاد دیگر جثه کوچکتری برخوردار است سر متهم را با چاقو از بدنش جدا می‌کند.

شکست‌های سنگین داعش در عراق و سوریه و فرار و یا کشته شدن شمار قابل توجهی از عناصر این گروه تروریستی، باعث شده است که داعش در مقایسه با گذشته بیشتر از کودکان آموزش دیده خود استفاده کند.


نظرات (۲)


جلاد زیاد شده این روزا


با عرض سلام و احترام

ممنون از حضورتون
شما هم دنبال شدین
سپاسگزارم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">