ردپای طراح ایرانی در خودروهای بنز و لامبورگینی //تولید خودروهای فوق لوکس به دست طراح ایرانی؟؟

قطعا شما هم موافقید که جوانان ایرانی از هوش و استعداد قابل توجهی برخوردارند و در صورت برخورداری از امکانات و شرایط لازم قادر به ارایه طرح ها و پروژه های خلاقانه بسیاری خواهند بود.

خودروهای لامبورگینی،لامبورگینی ایرانی،لامبورگینی،اخبار داغ خودرو،ردپای طراح ایرانی در خودروهای بنز و لامبورگینی،ردپای محمد حسین امینی،طراح ایرانی خودرولامبورگینی کیست،خودرو
گزارش ویترینو به نقل از آسیا ؛ شاید همه ما بارها و بارها نام ایرانیانی که در حوزه هوا و فضا و در ناسا مشغول فعالیت و تحقیق هستند را شنیده باشیم، اما کمتر پیش آمده که نام ایرانیان خوش فکر و خوش ذوق را در کنار نام بزرگان دنیای خودرو شنیده باشیم.

کمپانی های بنز و لامبورگینی دو ابرکمپانی خودروسازی هستند که تماشای محصولاتشان می تواند نفس ها را در سینه حبس کند. طراحی محصولات این دو خودروساز همیشه حسی متفاوت و منحصر بفرد را به همراه داشته است.

حالا بد نیست بدانید که محمد حسین امینی یکتا، فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی از دانشگاه میلان، نیز از افرادی است که رد پای او در طراحی خودروهای این دو کمپانی به چشم می خورد.

حتما نام خودروی مفهومی Lamborghini Ganador به گوشتان خورده است. این خودروی مفهومی توسط امینی یکتا طراحی شده است. این طراحی در نخستین سال تحصیل امینی یکتا در مقطع فوق لیسانس در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ انجام شده است. در این طراحی از سبک برش هایی که در بدنه اتومبیل هایی مانند لامبورگینی کونتاش، آلفارومئو کارابو و لانچیا استراتوس زیرو دیده می شود استفاده شده است.

چند ماه پیش نیز مرسدس بنز از مدل مفهومی ون ویژن خود رونمایی کرد. این خودروی تمام الکتریک از طراحی بسیار نوآورانه ای برخوردار است. این خودروی مفهومی نیز از طراحی های محمد حسین امینی یکتاست.
خودروهای لامبورگینی،لامبورگینی ایرانی،لامبورگینی،اخبار داغ خودرو،ردپای طراح ایرانی در خودروهای بنز و لامبورگینی،ردپای محمد حسین امینی،طراح ایرانی خودرولامبورگینی کیست،خودرو،محمد حسین امینی کیست،

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">