رضا رشیدپور مجری برنامه هفت شد

مجری برنامه هفت و رضا رشیدپور مجری برنامه هفت در ایام جشنواره فجر شد و رضا رشیدپور مجری برنامه هفت شد و ماجرای ادامه دار انتخاب مجری برنامه هفت و مدیری یا رشیدپور را در مجله ویترینو بخوانید.

مجله ویترینو؛

آیا رضا رشیدپور مجری برنامه هفت شد

ماجرای انتخاب مجری برنامه هفت از آن دست ماجراها است که هر روز تازه میشود و خبرهای جدیدی از آن به گوش میرسد . طبق آخرین شنیده ها مجری برنامه هفت رضارشیدپور انتخاب شده و قرار است رهبری این برنامه را بر عهده بگیرد.

مجری برنامه هفت رضا رشیدپور قرار است به جای مهران مدیری، اجرای ویژه برنامه هفت را در دوران جشنواره فیلم فجر برعهده بگیرد. 

با وجود اینکه پیشتر اعلام شده بودکه قرار است مهران مدیری اجرای ویژه برنامه «هفت» را در ایام سی و ششمین جشنواره فجر برعهده بگیرد، در آخرین روزها رضا رشیدپور جایگزین او شد.

مهران مدیری میهمان برنامه هفت/ رضا رشیدپور در اولین واکنش به انتخابش به عنوان مجری هفت ضمن تقدیر از مجریان سابق این برنامه، مهران مدیری را میهمان اولین شب های این برنامه سینمایی دانست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">