ری اکشن محسن افشانی در تی وی پلاس بعد از حواشی اینستاگرامش + فیلم

ری اکشن محسن افشانی

دانلود کامل گفتگو با محسن افشانی بعد از حواشی اینستاگرامش

دانلود صحبت های محسن افشانی در مصاحبه با برنامه ری اکشن تی وی پلاس

 گفتگو جنجالی محسن افشانی در ری اکشن محسن افشانی : حبسم را مثل یک مرد می‌کشم. گفتند بی‌ناموسی کردی و مفسدالارضی. شب عاشورا آن عکس و فیلم‌ها لو رفت؟ سر پل صراط یقه‌تان را می‌گیرند.

مجله ویترینو ؛

گفتگو با محسن افشانی بعد از حواشی اینستاگرامش بازیگر و مجری معروف تلویزیون، محسن افشانی که این اواخر جنجال زیادی را در استوری اینستاگرامش و با منتشر کردن برخی تصاویر و کلیپ‌ها در دبی به راه انداخت که در نهایت نیز تمامی آنها را دروغ و حاشیه سازی خواند.
ماجرا از آنجا آغاز شد که وی نخستین بار در تاریخ 8 مهر 96 مصادف با شب عاشورا عکسی را بر روی استوری اینستاگرامش قرار داد که سر و صدای زیادی را به پا کرد.
هر چند او بلافاصله این عکس را حذف و آن را یک اشتباه توجیه کرد اما کاربران فضای مجازی از همان روز تاکنون با هجوم بردن به صفحه اینستاگرام وی نسبت به این مورد اعتراض کردند و دامنه حواشی‌ها نیز از همان روز به بعد و با انتشار سایر موارد شدت گرفت.
در پی همین اتفاق‌ها بود که محسن افشانی ساکت ننشسته و به این موضوع واکنش نشان داد که البته هیچ فایده‌ای نداشت و هنوز هم توضیح قانع کننده‌ای از سوی این بازیگر منتشر نشده است.
شبکه تی وی پلاس بعد از ورود محسن افشانی به ایران گفتگو جنجالی ترتیب داده که دیدنش خالی از لطف نیست و محسن افشانی به همه حواشی پیرامون این مسئله جواب واکنش ها و مواضع خود را اعلام می کند ادامه شما عزیزان می‌توانید خلاصه‌ای از متن صحبت‌های وی در گفتگو با برنامه ری اکشن تی وی پلاس را خوانده و این مصاحبه را دانلود نمایید.


محسن افشانی و حواشی اینستاگرامی اش

محسن افشانی صاحب یک خواهر بزرگتر از خودش هست که اگه کسی مزاحمش بشه مزاحم رو پودر می کنه !!! از کودکی دوست داشت بازیگر بشه ولی با دادن تستی سر از کار مجری گری در آورد.

اولین برنامه اش در مجری گری آستانه بود بعد در برنامه های «ما دو تا»، «بوم سفید» و «سلام بهار» نیز به عنوان مجری ظاهر شده و در حرفه بازیگری در گاراگاهان و ترانه مادری حضور داشته. شیرین ترین خاطراتش رو اتفاقاتی می دونه که در حین مجری گری زنده براش می افته. در وب نویسی هم دست داره و ۲٫۵ سال نیمه کاره وب نویسی انجام داده .دوستانش از خطش خیلی تعریف می کنند.

بازی محسن افشانی در سریال ترانه مادری به همراه سیاوش خیرابی زمینه به شهرت رسیدن و شروع بازیگری محسن افشانی بود که با توجه به سن و سال کم تجربه چندین تهیه کنندگی و کارگردانی را در کارنامه هنری خودش دارد.


ری اکشن جنجالی محسن افشانی به حکم زندانی شدنش: حبسم ... - تی وی پلاس
اولین مصاحبه محسن افشانی در برنامه ری اکشن شبکه تی وی پلاس را ببینید. ...
محسن افشانی ری اکشن تی وی پلاس
ری اکشن محسن افشانی و لباس جنجالی محسن افشانی با لباس قرمز
ری اکشن محسن افشانی و لباس جنجالی محسن افشانی با لباس قرمز محسن افشانی در ری اکشن تی وی پلاس بعد از حاشیه های دبی ؛ ری اکشن جنجالی محسن افشانی.
تکذیب استوری جنجالی محسن افشانی در شب عاشورا در ری اکشن تی وی ...
استوری جنجالی محسن افشانی در شب عاشورا در ری اکشن تی وی پلاس محسن افشانی در ری اکشن تی وی پلاس بعد از حاشیه های دبی. ری اکشن جنجالی محسن افشانی به حکم زندانی شدنش: حبسم را می کشم مثل یک مرد. ویدیو های مشابه اطلاعات ویدیو نظرات.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">