زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز 96 + پانزدهمین دوره نمایشگاه کتاب تبریز 96

نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز 96 پانزدهمین دوره که قرار بود از شانزدهم مهر ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز اغاز به کار کند ولی به علت مشکلاتی به تعویق اقتاد.


مجله ویترینو ؛

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از شانزدهم تا بیست و دوم مهرماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی این شهر برپاست.

تاریخ شروع انزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز:
یکشنبه 96/07/16 (10/08/2017)
تاریخ پایان انزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز:
شنبه 96/07/22 (10/14/2017)
محل برگزاری: نمایشگاه بین المللی تبریز
زمان بازدید:
10 الی 20
نوع نمایشگاه:
بین المللی
آدرس: تبریز، محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز
لازم به ذکر است که زمان برگزاری پانزهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز تغییر کرد و تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است که در خبرهای آینده زمان دقیق آن را به اطلاع شما دوست داران عزیز کتاب و فرهنگ خواهیم رساند.
یکی از دلایل به تعویق افتادن زمان برگزاری نمایشگاه، اعتراض ناشران استانی در راستای حمایت از این بخش در استان از معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور بود.

با توجه به برگزاری این نمایشگاه در هفته اول مهرماه و در مکانی با وسعت نمایشگاه بین‌المللی تبریز، فرصت مناسبی برای حضور ناشران و بهره‌مندی اصحاب فرهنگ از این نمایشگاه فراهم می‌آید.

نمایشگاه کتاب به صورت مقطعی و در یک زمان و مکان خاص می‌تواند موجب ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی شود در حالی که این امر باید در طول سال استمرار داشته و تمام نهادهای فرهنگی برای گسترش و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی اهتمام داشته باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">