زمان پخش سریال پایتخت ۵ | سریال پایتخت ۵ در نوروز ۹۷ پخش خواهد شد؟

جدیدترین اخبار از سریال پایتخت ۵ و سریال پایتخت ۵ کی پخش می شود سریال پرمخاطب پایتخت ۵ که لحظه شماری مخاطبانش برای شروع این سریال همچنان ادامه دارد با پایان یافتن تصویربرداری آن آماده نمایش و احتمالا در کنداکتور برنامه های تلویزیونی نوروز 97 سیما قرار خواهد گرفت.

مجله ویترینو ؛

بنا بر این گزارش مراحل فنی و تدوین این مجموعه توسط عوامل گروه در حال انجام است و گروه سعی دارد تا این مجموعه تلویزیونی محبوب را برای نوروز ۹۷ به پخش رسانه ملی برساند.

سریال پایتخت ۵ ساخت موسیقی، تدوین و مراحل فنی پایانی را پشت سر می گذارد و گروه تولید تمام تلاش خود را می کنند که سریال به پخش برای نوروز ۹۷ برسد.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت 5» در حالی مرحله فیلمبرداری را در شمال کشور پشت سر می گذارد.

سریال پایتخت۵ به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه‌کنندگی الهام غفوری و نویسندگی محسن تنابنده با مشارکت سازمان هنری اوج در لوکیشن های مختلفی از جمله شیرگاه، ساری، قایم شهر، جاده، جنگل، شمال شرق تهران، فرودگاه، شهرک سینمایی دفاع مقدس و خارج از کشور از جمله قبرس و ترکیه فیلمبرداری شد.

سریال پایتخت 5 نام مجموعه ای تلویزیونی است که فصل اول آن نوروز 90 به کارگردان سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری به روی آنتن رفت و قرار است فصل پنجم این سریال پرمخاطب در نوروز 97 از شبکه سیما میهمان خانه های گرم شما عزیزان شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">