سایت استعلام خلافی خودرو | شماره پیامک خلافی خودرو | سایت راهور 120

سایت استعلام خلافی خودرو و موتور Rahvar120.ir | شماره اس ام اس و پیامک خلافی خودرو

استعلام خلافی خودرو : صاحبان خودرو جهت اطلاع از آخرین مبلغ خلافی خودروی خود می توانند به سایت اینترنتی راهور به نشانی www.Rahvar120.ir مراجعه کنند.

مجله ویترینو ؛

سایت استعلام خلافی خودرو :

پلیس راهور

با انتخاب گزینه پلیس راهور می توانید به تمامی امکانات زیر دسترسی داشته باشید.

  • استعلام خلافی خودرو
  • آدرس پارکینگ های شبانه روزی
  • گواهینامه (پیگیری، نمره منفی، پزشکان معاین و…)
  • پیگیری کارت سوخت
  • پیگیری کارت خودرو
  • مراکز تعویض پلاک
  • آموزشگاه های رانندگی (آدرس مراکز و مدارک لازم)
  • مراکز صدور گواهی عدم اعتیاد
  • استعلام وضعیت آب و هوا و جاده‌ها

بدین منظور بر روی عکس زیر کلیک کرده و یا به آدرس سایت پلیس راهور به نشانی (http://rahvar120.ir) مراجعه کرده شماره بارکد پستی مندرج در پشت کارت (مطابق با عکس زیر ) خودرو را در قسمت توضیح داده شده وارد کنید . برای ورود به سایت استعلام خلافی خودرو روی لینک زیر کلیک کنید

ورود به سایت

استعلام خلافی


استعلام خلافی خودرو از طریق vin

برابر اعلام معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با توجه به فعال بودن سیستم دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت، صورت وضعیت خلافی خودرو از طریق ارسال VIN مندرج در پشت کارت خودرو و درج یک کراکتر ستاره در آخر آن به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ و امکان الکترونیکی قبوض بدون مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی میسر شد.

( رئیس پلیس مرکز اجرائیات راهور ناجا اعلام کرد : سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۱۵۱ و ۱۱۰۰۰۵۱۵۱ از دسترس خارج شده و مالکان خودرو از این پس برای اطلاع از میزان خلافی خود می‌بایست شماره VIN خودرو را به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ ارسال کنند )

استعلام خلافی

شماره اس ام اس دریافت خلافی ماشین

بدین منظور :

ابتدا پشت کارت ماشین خود را ملاحظه کنید. در پشت این کارت ، یک کد ۱۷ رقمی به شکل عمودی حک شده است. این کد با IR شروع میشود.

استعلام خلافی

اکنون شما میبایست این کد را به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ از طریق SMS ارسال کنید.

حدودا بعد از چهل ثانیه مقدار جریمه ماشین و تعداد دفعات آن برای شما ارسال میشود. در تکمیل اخذ صورت وضعیت خلافی خودرو از طریق پیامک:

به منظور پرداخت آنلاین ،‌ شناسه قبض و شناسه پرداخت هم به پیامک صورت وضعیت خلافی خودرو اضافه شد

اطلاع از جابه جایی اتومبیل به پارکینگ پلیس از طریق پیامک ( پیام کوتاه SMS )

از این پس می توانید از طریق اس ام اس با ارسال (اعداد شماره پلاک خودرو) به شماره ۳۰۰۰۵۳۵۳ از جا به جایی خودرو در محل های پارک ممنوع توسط پلیس مطلع شوید

برای نمونه : شماره پلاک |ایران۴۴|۳۴۵ ج ۱۲| را باید به این شکل بفرستید : ۱۲۳۴۵۴۴ اطلاع وضعیت راه بین دو شهر خاص از طریق پیامک ( پیام کوتاه SMS )

هموطنان می‌توانند در هر نقطه از کشور با ارسال پیش شماره‌ تلفن شهر مبدا و مقصد، اطلاعات مسیر مورد نظر خود را دریافت کنند.

بدین صورت که بایستی ابتدا کد تلفن شهر مبدا و پس از قراردادن فاصله ، کد شهر مقصد را از طریق سرویس پیامک تلفن همراه به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ ارسال کرد ، تا در اسرع وقت مسافت بین دو شهر و آخرین وضعیت مسیر درخواستی از طریق پیام کوتاه اعلام شود.
به طور مثال ، برای دریافت اطلاعات مسیر تهران قزوین ، باید یک پیامک با ساختار ۰۲۸۱ ۰۲۱ به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ ارسال شود.

دریافت نمره منفی هر راننده از طریق پیامک sms

برای استعلام پیامکی نمره منفی شماره گواهینامه را به شماره پیامک ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ ارسال فرمائید .

شماره تلفن دریافت صورت خلافی خودرو ها

هموطنان می توانند بدون این که از منزل و یا محل کار خود خارج شوند فقط با گرفتن شماره تلفن ۸۸۲۸۸۸۸۸ از میزان جرائم و تخلفات وسیله نقلیه خود مطلع شوند.

نحوه پاک کردن نمره منفی گواهینامه

سرهنگ محسن ناصری امروز اظهار داشت: برابرمقررات برای تعداد ۱۷۱ تخلف رانندگی در جدول جرایم رانندگی جریمه تعیین شده است که از این تعداد ۲۰ فقره حادثه‌ساز و رانندگان در صورت ارتکاب چنین تخلفات حادثه‌ساز ضمن اعمال جریمه نقدی متناسب با نوع تخلف ارتکابی، نمره منفی نیز به آنها تعلق می‌گیرد.

وی در رابطه با فرایند اختصاص نمره منفی به رانندگان حادثه‌ساز و مراحل و مدت محرومیت آنان از رانندگی گفت: چنانچه متخلف دارای ۳۰ نمره منفی باشد، گواهینامه او به مدت سه ماه ضبط و در پایان مدت مزبور با پرداخت چهارصد هزار ۴۰۰ ریال جریمه نقدی به نفع خزانه عمومی مسترد می شود.

رئیس پلیس راهور استان ایلام عنوان کرد: پس از اعمال مقررات موضوع بند(۱) چنانچه در اثر ارتکاب تخلفات جدید ۲۵ نمره منفی به متخلف تعلق گیرد، گواهینامه او به مدت ۶ ماه ضبط و پس از انقضای مدت مزبور و پرداخت ۶۰۰ هزار ریال به نفع خزانه عمومی مسترد می‌شود.

ناصری گفت: هرگاه پس از اعمال مقررات بند ۲ در اثر ارتکاب تخلفات جدید ۲۰ نمره منفی به متخلف تعلق گیرد، گواهینامه او ابطال می شود و بعد از یک سال می‌تواند برابر مقررات و پس از طی دوره آموزشی و پرداخت یک میلیون ریال به نفع خزانه عمومی و قبول شدن در آنهای مربوط گواهینامه جدید اخذ کند.

وی در رابطه با چگونگی حذف شدن نمرات منفی در سوابق گواهینامه رانندگان ، یاد آورشد: چنانچه راننده متخلف به مدت شش ماه از زمان ارتکاب آخرین تخلف منجر به نمره منفی در بند های ۱و۲ ماده ۷ قانون رسیدگی به تخلفات (هرگونه حرکات نمایشی، دور زدن درجا و یا حرکت موتورسیکلت بر روی یک چرخ و تجاوز از سرعت مجاز بیش از ۵۰ کیلومتردر ساعت) و به مدت یک سال در بند ۳ این قانون (سبقت غیرمجاز در راه‌های دو طرفه) مرتکب هیچ یک از تخلفات رانندگی نشود، کلیه نمره منفی ناشی از تخلفات ارتکابی گذشته حذف می‌شود و تخلف بعدی وی به عنوان نخستین تخلف او محسوب می‌شود و مبنای احتساب نمرات منفی مرحله بعدی، تاریخ پایان قانونی ضبط گواهینامه می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۱۴ جلد انواع گواهینامه رانندگی که دارای نمره منفی بوده از رانندگان پرخطر اخذ شده است گفت: رانندگان برای اطلاع از میزان نمره منفی موجود در سابقه گواهینامه خود می‌توانند شماره گواهینامه خود را به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ ارسال کنند و در صورت داشتن بیش از ۳۰ نمره منفی موظفند گواهینامه خود را تسلیم پلیس راهنمایی و رانندگی محل کنند.

استعلام نمره منفی

***
پرداخت خلافی خودرو و ماشین

***

سایت استعلام نمره منفی گواهینامه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">