سایت کارورزی روحانی + آموزش ثبت نام در سایت کارورزی روحانی eshteghal.mcls.gov.ir

وزارت کار و تعاون طرحی به نام کارورزی در نظر گرفته است که برای کارآفرینی و ایجاد شغل می باشد. همانطور که می دانید ما بالغ بر ۷ میلیون بیکارداریم و دولت جناب آقای روحانی قول داده است تا این مشکل را از طریق خود مردم و آمارهایی که در اختیار دارد رفع نماید.

ویترینو ؛ کارورزی سیستمی است که به صورت رایگان برای جوان های فارغ التحصیل لیستی از بنگاه ها و کارخانجاتی را به وجود آورده است که حاضر به همکاری برای اموزش کارورزی هستند.

این ارتباطی برای کسب مهارت به صورت رایگان برای واحدهای متقاضی و همچنین کسانی است که می خواند در رشته خود مهارت کسب کنند. طرح کاروزی از جمله طرح های وزارت کار برای ایجاد اشتغال گسترده در کشور است که پس از مطاله و تلاش بی وقفه و کارشناسی بی وقفه عملیاتی شده است این طرح سال گذشته در سه استان قزوین، گلستان و کردستان  اجرا شد هر چند قبل از آن به شکل آزمایشی در هشت استان کشور اجرا شده بود تجربه اجرای این طرح در سه استان مذکور حکایت از آن دارد که ۷۰ درصد افرادی که در قالب این طرح جذب بازار کار شدنمد توسط کار فرمایان در شغل خود ماندگار شدند.

سایت کارورزی روحانی eshteghal.mcls.gov.ir بعد از سایت کارانه و کارورزی قالیباف افتتاح شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">