ستاره سریال هالیوودی با همجنس خود ازدواج کرد // ازدواج بازیگران همجنس باز زن در آمریکا !!+عکس

سمیرا اویالی"Samira Uayli"ستاره زن سریال  "نارنجی سفید جدید است" «Orange is the new black» با پیروی از قانون آزادی ازوداج همجنسگریان در امریکا با نویسنده این سریال خانم لورن مورلی"Loren Morelli" طی مراسمی در کالیفرنیا با یکدیگر ازدواج کردند.

ازدواج همجنسگرایان،ازدواج همجنسگرایان هالیوود،همجنس بازی،همجنس بازی زنان،بازیگران همجنسباز با یکدیگر ازدواج کردند،ازدواج،همجنسباز ازدواج هالیوود،ازودواج بزیگران همجنس باز در آمریکا،اخبار یواس ای تودی

ویترینو ؛ این دو چهره "سمیرا و لورن "در پروژه ساخت سریال "نارنجی سفید جدید است" با یکدیگر آشنا شده اند و به مدت طولانی با یکدیگر رابطه داشته اند که بالاخره با یکدیگر ازدواج کردند .

این مراسم در پالم اسپرینگز کالفرنیا با حضور آشنایان و بستگان برگزار شده و هر دو با لباس سفید عروسی در مراسم شرکت کرده اند.

همچنین گفتنی است ، این دومین ازدواج خانم لورن است و سمیرا نیز پیش از این ازدواج ، به دلیل گرایشات جنسی "همجنسگرایی" خود از همسر سابقش جدا شده است.

منبع ؛ usa today




نظرات (۱)


چه دنیای کثیفی!!!

پاسخ:
بله همین طور شده دیگه ...
ممنون از حضور گرمتون ...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">