سریال عشق اجاره ای | خلاصه قسمت آخر سریال عشق اجاره ای Kiralik Ask + عکس

در این بحش از وب سایت مجله ویترینو ، به معرفی بازیگران و خلاصه داستان سریال عشق اجاره ای سریال عشق اجاره ای خلاصه و قسمت آخر سریال عشق اجاره ای Kiralik Ask پرداختیم که در ادامه برای شما عزیزان قرار داده ایم.

خلاصه قسمت های فیلم عشق اجاره ای به همراه قسمت آخر سریال عشق اجاره ای Love for Rent 

عکس های بازیگران عشق اجاره ای Kiralik Ask 

مجله ویترینو ؛

سریال عشق اجاره ای با نام ترکیه ای Kiralik Ask سریال عاشقانه محصول کشور ترکیه است که از شبکه جم پخش می شود و به زبان فراسی دوبله شده است.

نام بازیگران سریال عشق اجاره ای

بازیگران فصل اول این فیلم الچین سانگو،باریش آردوچ، صالیح بادمجی، سنم اوزتورک، اونور بویوک توپچو، نرگیس کومباسار و…  هستند.  فصل اول سریال عشق اجاره ای طرفداران فراوانی داشت و از محبوبیت بسیاری برخوردار بود که کارگردان سریال تصمیم به ساختن سری دوم آن گرفت. اما متأسفانه فصل دوم این سریال با استقبال فراوانی مواجه نشد و به همین دلیل این فصل بسیار کوتاه بود و بسیاری از شبهه ها در سریال ناتمام ماند .

عشق اجاره ای همانند دیگر سریال های عاشقانه ترکیه ای مضمونی مشابه دارد و ملودرامی یکسان با بازیگران جدید و دکور و وصحنه متفاوت دارد.
خلاصه داستان سریال عشق اجاره ای
حکایت دافنه توپال ( الچین سانگو ) دختری جوان و زیبایی است که برای پرداخت بدهی برادرش سردار (عثمان آکچا) به پول نیاز دارد و در راه جمع کردن این پول خود را در یک بازی عاشقانه می بیند.
دافنه با مادربزرگش تورکان و خواهر کوچکش اسرا و برادرش سردار باهم زندگی میکنند و با پیشخدمتی در یک رستوران زندگی خود را میگذراند.
پدر و مادر دافنه او و خواهر و برادرش را ترک کرده اند و ...

گفتنی است قسمت آخر سریال عشق اجاره ای پس از مدتی در همین مطلب برای شما عزیزان منتشر خواهیم کرد تا از آخرین قسمت عشق اجاره ای مطلع شوید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">