سلبریتی یعنی چه ؟ | سلبریتی Celebrity چیست ؟ | سلبریتی های ایرانی

سلبریتی یعنی چه؟ سلبریتی چیست و به چه کسانی گفته میشود؟در ادامه این مطلب از مجله ویترینو , معنی و مفهوم کلمه سلبریتی Celebrity و سلبریتی های ایرانی چه کسانی هستند را برای شما عزیران تدارک دیده ایم.

مجله ویترینو ؛


سلبریتی به انگلیسی “Celebrity”، همان افراد مشهور و یا محبوب جامعه هستند که ممکن است در زمینه های مثبت یا منفی به شهرت خاصی در اجتماع رسیده باشند مانند : موسیقی، ورزش، رسانه، رقص، مدل، سیاست،ادبیات ، مذهبی و ….

 اصولا سلبریتی ها یا همان ستاره ها، همیشه مورد توجه مردم جامعه بوده و در هر شرایط و مکانی که مردم با آنها رو به رو شوند ابراز اجساسات مرتبط با آن شخص را از خود بروز میدهند.

مثلا برای شخصیت های محبوب و دوست داشتنی ابراز محبت و درخواست عکس میکنند و در خصوص چهره های مشهوری که دوستشان ندارند برعکس عمل میکنند.

سلبریتی ها (
 ستاره‌ ها) اغلب از طریق رسانه‌های عمومی و پر مخاطب به ویژه تلویزیون، سینما و نشریات، بیشتر به مردم معرفی شده و به خصوصیات اخلاقی و زندگی خصوصی و شخصی آنها پرداخته میشود.

پرداختن زیاد به موضوعات سلبریتی ها برای برخی رسانه ها منبع درآمد اصلی بوده و به همین دلیل گاهی برخی از آنها برای جذب مخاطبین بیشتر، به نشر اکاذیب و یا لو دادن برخی اطلاعات که بعضا حتی سلبریتی ها آنها را مربوط به زندگی شخصی خود میدانند و از آن ناراحا میشوند، می پردازند.

سلبریتی خلاصه در یک کلام
  • شهرت ، آوازه ، ناموری
  • شخص نامدار ، نیکنامی
  • عضو صنوف ممتازه اجتماع ، ستاره یا شخصیت برجسته ( آدم مشهور) ، آدم نامدار

سلبریتی ها سوژه همیشگی رسانه‌ها و مردم جهت ایجاد شایعه و به چالش کشیدن می‌ باشند.

کشورما نیز از این قائده مسثنی نیست و سلبریتی های فراوانی در حوزه فرهنگ و هنر , موسیقی , ورزش , سیاست , اقتصاد , مذهبی دارد که می توان از بین انها محمدرضا گلزار ، شهاب حسینی , نیوشا ضیغمی , مهتاب کرامتی و نیک کریمی ... را در حوزه سینما و تئاتر را نام برد.

در حوزه ورزش ,عادل فردوسی پور , علی کریمی , فرهاد مجیدی و ...  در حوزه موسیقی محسن یگانه , محمد علیزاده , سیروان خسروی , حامد همایون و در عرضه سیاست آقای ظریف و چندین نام های دیگر که همگی جزو سلبرتی و افراد مشهور جامعه ما هستند. 


سلبریتی , معنی کلمه سلبریتی چیست؟ , سلبریتی چیست؟  , ویژگیهای سلبریتی ها  , سلبریتی ها ایرانی , محمدرضا گلزار سلبریتی , شهاب حسین سلبریتی , عکس از سلبریتی , سلبریتی داخلی , سلبریتی های آمریکایی , سلبریتی های جنجالی , سلبریتی به چه کسانی می گویند , سلبرتی سکسی , CELEBIRITY

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">