صادرکننده لوکس‌ترین خودروها به ایران کدام کشور است ؟؟

بر اساس آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران در هفت ماهه سال جاری، هشت دستگاه پورشه باکستر مدل‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ و خودروهای مرسدس بنز، بی ام دبلیو به ایران وارد شده‌اند که آلمان را صادرکننده لوکس‌ترین خودروها به ایران معرفی می کند .

گزارش ویترینو به نقل از تابناک ؛ بر اساس آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران در هفت ماهه سال جاری، هشت دستگاه پورشه باکستر مدل‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به ایران وارد شده‌اند که همگی حجم موتورشان کمتر از ۲۵۰۰ سی سی است. این خودروها از کشور آلمان که سازنده آن‌هاست به ایران وارد شده‌اند.

همچنین ۲۸ دستگاه پورشه ماکان نو با حجم موتور ۲۰۰۰ سی سی و مدل‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ از طریق همین کشور آلمان به ایران وارد شده‌ است که در مجموع قیمت خودروهای وارد شده بیش از سه میلیون دلار است. همچنین یک دستگاه اتومبیل سواری مرسدس بنز E۳۰۰ مدل سال ۲۰۱۶ به رنگ خاکستری تیره متالیک، شش سیلندر بنزینی با حجم موتور ۳۵۰۰ سی سی با تودوزی چرمی نیز در همین مدت با مجوز وزارت امور خارجه به قیمت ۴۸ هزار دلار به ایران وارد شده است.

به طور کلی کشور آلمان را می‌توان مهم‌ترین صادرکننده خودروهای لوکس به ایران دانست، به طوریکه عمده خودروهای مرسدس بنز، بی ام دبلیو، پورشه و ... از طریق این کشور به ایران وارد شده است.

بر اساس آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران در هفت ماهه سال جاری ۳۶ هزار و ۶۱۷ دستگاه خودرو از مبادی قانونی به کشور وارد شده است که ارزش آن به ۹۴۱ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۴۱۹ دلار می‌رسد. 

در همین راستا، یکی از موارد جالب توجه در آمار واردات خودرو، ورود یک دستگاه تویوتا لندکروز GRX ۲۰۱۴ نقره‌ای با هشت سیلندر و حجم موتور ۴۶۰۰ سی سی است که بر اساس اطلاعات به دست آمده، این خودرو ضد گلوله بوده و از سوی کشور ترکیه و سرکنسولگری ترکیه در تبریز به ایران وارد شده است.

نظرات (۲)


خودروی لوکس! هی...........انقلاب از دست رفته


سلام یه مدت نبودم :|
درگیر طراحی بودم :|
قالب جدید چطوره ؟

پاسخ:
سلام دوست عزیز ...
طراحی خوبی داره ...
انشالله قدمش مبارک باشه ...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">