طغیان رودخانه سن در پاریس/لغو بازی تنیس رولند گاروس!

به دنبال بارش شدید باران در فرانسه و بخصو ص در پاریس که سبب طغیان رود خانه سن شد، سازمان هواشناسی فرانسه در 19 منطقه این کشور هشدار نارنجی اعلام کرده است.

به گزارش اختصاصی ویترینو؛به دلیل بارش شدید در پاریس و طغیان رودخانه سن، راه های اطراف این رودخانه در طول روز دچار آبگرفتگی شدید شده است.

ارتفاع آب رودخانه سن، پس از بارش شدید 4 ساعته باران، 40 سانتیمتر بالا امده و راه های اطراف را دچار آبگرفتگی کرده، بگونه ای که این راهها در طول روز مسدود بود.
به همین دلیل در دور دوم مسابقات تنیس گراند اسلم، هیچ مسابقه ای در زمین بازی رولند گاروس برگزار نشد و دور چهارم مسابقات نیز به دلیل بارش باران به اتمام نرسید.

در پی این اتفاق در استان یون بیشتر مدارس تعطیل شده و سفر های قطار به متز و لوکزامبورگ تا روز پنجشنبه لغو شده است و انتقال مردم در شهرهای آردنس، اوب و مرن به مناطق امن در شمال کشور شروع شده و در مناطقی چون سن ات مرن، لواره و نورد پا دو کاله پاریس هم هشدارهایی در مورد طغیان اب داده شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">