عضو شورای شهر تبریز: با دستفروش های بازار شب عید تبریز برخورد نخواهد شد

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه در بازار شب عید تبریز با دستفروش ها برخورد نخواهد شد گفت: با توجه به تاکیدات امام جمعه محترم تبریز و شهردار تبریز، بنایی برای جمع آوری دستفروشی در بازار شب عید تبریز نداریم.


علی آجودان زاده با اشاره افزایش تعداد دستفروش ها در بازار شب عید اظهار داشت: شغل های فصلی و کاذب با توجه به نیاز بازار و استقبال مردم برپا می شود .

وی ادامه داد: به دلیل کاهش درآمدهای مردم و افزایش بیکاری از یک طرف شاهد  افزایش این گونه شغل ها هستیم و از طرف دیگر با توجه به استقبال مردم به اجناس با قیمت پایین تر، بازار دستفروش ها و بازارهای محلی از رونق خاصی برخورد است.

عضو شورای شهر تبریز تصریح کرد: البته با توجه مشکلات دستفروشیها در سطح شهرهای مختلف، شاهد صحنه های تلخی هستیم که در دوگانه برخورد قانون و کسب روزی حلال رخ می  دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه در بازار شب عید تبریز با دستفروش ها برخورد نخواهد شد گفت: با توجه به تاکیدات امام جمعه محترم تبریز و شهردار تبریز، بنایی برای جمع آوری دستفروشی در بازار شب عید تبریز نداریم.

آجودان زاده در پایان تاکید کرد: تا زمانی چاره ای اساسی برای معضلات فقر و بیکاری اندیشیده نشود، شغل های کاذب ادامه خواهند داشت فلذا باید با ساماندهی و اختصاص فضا در جهت رفع این مشکلات قدم برداشت نه اینکه با برخوردهای سخت قانونی به ایجاد معضلات اجتماعی دامن بزنیم.

نویسنده؛مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">