عنکبوت ها می توانند نسل بشر را از روی زمین بردارند!!؟

جدیدترین تحقیقات نشان می دهد که عنکبوت ها می توانند در مدت 12 ماه همۀ انسان ها را بخورند و نسل آنها را از روی زمین بردارند.

ویترینوما می دانیم که عنکبوت ها از حشراتی مانند مگس و پشه تغذیه  کرده و این حشرات را برای خوردن در دام خود گرفتار می کنند.

برخی از عنکبوت ها هم می توانند خزندگانی مانند مارهای کوچک و سوسمارها را ببلعند.

عنکبوت های وحشی هم می توانند برخی از پستانداران کوچک را ببلعند و تازه ترین تحقیقات که بسیار وحشتناک است، نشان می دهد که عنکبوت ها می توانند همه انسان های روی زمین را ظرف 12 ماه بخورند.

روزنامه واشنگتن پست نوشت: عنکبوت ها اگر با یکدیگر هماهنگ تر باشند، می توانند فقط ظرف 12 ماه نسل بشر را از روی زمین بردارند و آنها را طعمۀ خود کنند. دانشمندان ثابت کردند که وزن  غذاهائی که عنکبوت ها ظرف یک سال می خورند ، معادل وزن همۀ انسان های روی زمین است.

دو دانشمند به نام مارتین نیفِلِر از دانشگاه بازل سوئیس و کلاوس بیرخوفِر از دانشگاه لوند سوئد  اعلام کردند: عنکبوت های سراسر جهان سالانه 400 میلیون تُن تا 800 میلیون تُن غذا می خورند.

این دو دانشمند می گویند: وزن 7 میلیارد انسان بالغِ زمین حدود 287 میلیون تُن است که اگر 70 میلیون تُن دیگر را به عنوان وزن کودکان به وزن انسان های بالغ اضافه کنیم ، باز به وزن غذای سالانۀ عنکبوت ها نمی رسد.  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">