عوارض اسپری تاخیری در رابطه جنسی + بهترین راه درمان زودانزالی

استفاده از اسپری یا ژل تاخیری درمان زودانزالی نیست. نهایتا یک مسکنه. درمان یعنی خود شخص بتواند با آمادگی های روحی و روانی روز به روز مدیریت زمان انزال خود را به دست بگیرد و با استفاده از قوه تخیل و نیروی ذهنی خود این موضوع را کنترل نماید.

ویترینو ؛ یکی از روش هایی که برای افزایش رسیدن به انزال و بالا رفتن میل جنسی در مردان قرار می گیرد و رایج شده است استفاده از ژل یا اسپری ها تاخیری می باشد که این مواد نیز به دلیل عوارضی که به همراه دارند راه حل مناسبی برای افزایش میل جنسی در مردان نمی باشد.
متاسفانه زود انزالی یکی از موضوعات بسیار شایع ودغدغه اغلب مردان می باشد .
می توان گفت ۹۰ درصد مردان از انزال زودرس و یا انزالی که حتی زودرس نیت ولی از نظر خود شخص زودتر از چیزی که می خواست رخ می دهد رنج می برند.

در اغلب موارد بعد از ازدواج این مشکل حل می شود ولی افرادی هستند که عجله دارند و تحمل گذشت زمان را ندارند .از این رو به سراغ درمان های مقطعی می روند که حساسیت آلت تناسلی را کم می کنند و انزال دیرتر رخ میدهد مانند اسپری ها و ژل ها و کاندوم های تاخیری.
فقط از سال ۲۰۰۷ اگر به مجلات پزشکی نگاهی به اندازید، انبوهی از مقالاتی را خواهید یافت کهدر جست‌وجوی درمان زود انزالی بوده‌اند یا درمان‌های کنونی را بررسی کرده‌اند. همه این پژوهش‌ها درمان قطعی برای زود انزالی ارائه نکرده‌اند،

تاکنون اثر تنها دو نوع درمان برای بهبودی زود انزالی به اثبات رسیده است

داپوکستین (Dapoxetine) – یک مهارکننده باز جذب سروتونین (SSRI) می‌باشد، که جزء داروهای ضد
افسردگی طبقه‌بندی می‌شود و برخی عوارض جانبی را برای بیمار به همراه دارد.
فورتاسین (Fortacin)- اسپری موضعی بسیار مؤثر که شبیه پروماسنت (Promescent) است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">