عکس جنجالی الناز شاکردوست با فرزاد موتمن در فیلم شب

عکس جنجالی الناز شاکردوست با فرزاد موتمن در پشت صحنه فیلم شب که حاشیه جدید با انتشار عکسی جنجالی از الناز شاکردوست و فرزاد موتمن در فضای مجازی ایجاد شده و واکنش های متفاوتی بین کاربران ایجاد کرده است.

مجله ویترینو ؛

عکسی از بازیگر سوپر استار کشورمان به همراه کارگردان سینما می باشد که برای فیلم جدیدش به نام سراسر شب در پشت صحنه و در زمان استراحت داخل اب گرفته شده است.

این عکس جنجالی شده و در پی واکنش های کاربران پست و نظرات این پیج بسته شده است تا اظهار نظر و چالش درباره آن مسدود بماند.

فرزاد موتمن علاوه در پی همکاری جدیدش با الناز شاکردوست در پست جدیدش صفحه اینستاگرامش بسیار از وی تعریف کرده و گفته است که استعداد نهفته خانم بازیگر را کسی کشف نکرده و وی توانایی های زیادی دارد که اهالی سینما و دست اندرکاران سینما هنوز کشف نکرده اند.

عکس پشت صحنه الناز شاکردوست در فیلم سراسر شب

شاکردوست یکی از بازیگرانی است که عاشق کارش است و علاوه بر عشق و هوش فراوانش در بازیگری، خیلی شیطون و بازیگوش است و در این عکس در حال استراحت

عکس آب بازی الناز شاکردوست با فرزاد موتمن

عکسی منتشر شده از فرزاد موتمن درباره توضیحات و تعریف از بازی وی در فیلم جدیدش به نام سراسر شب که به دلیل نا معلومی کامنت های این پیج مسدود شده و غیر فعال شده است.

سراسر شب نام فیلمی است که فرزاد موتمن در حال ساخت آن است که الناز شاکردوست یکی از بازیگرانی است که در این پروژه وی دا همراهی می کند و در یکی از بازیگران این فیلم سینمایی می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">