عکس نوشته و متن های غمگین عاشقانه برای پروفایل

در این مطلب زیباترین عکس نوشته و متن های غمگین عاشقانه برای پروفایل را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم، در ادامه با ما همراه باشید.

مجله ویترینو ؛

امیدواریم از تماشای عکس های عاشقانه متن دار لذت ببرید، اگر این مطلب "مجله ویترینو" جالب بود آن را به دوستانتان هم معرفی کنید…

از نگاه خودم

تو عاشقم بودی

برایم حرف ها داشتی

دستانت طور خاصی شده بود

اما از نگاه تو

تو با من

فقط کمی

گرم گرفته بودی …

همین

 

عکس پروفایل غمگین عاشقانه برای پروفایل

 

من همانم

که شروعش کردی !

نکند دل بکنی دل ندهی

بی سر و سامان بشوم …

 

عکس پروفایل غمگین عاشقانه برای پروفایل

 

همه چیز خوب است

فقط

وقت و بى وقت

دلم هواى هیچ مى کند

 

عکس پروفایل غمگین عاشقانه برای پروفایل

 

به همین سادگی هم که میگویند نیست

درد دارد،

اشک میخواهد

فراموش کردن یک نفر که

تمام یاد آوری ات برای زندگی کردن بود

 

عکس پروفایل غمگین عاشقانه برای پروفایل

 

به کسی‌ که با‌تو هر‌شب، همه شوق‌ گفت و گو بود

چه رسیده است که امشب سر گفت و گو ندارد

چه نوازد و چه سازد، به جز از نوای گریه

نی خسته‌ ای که جز بغضِ تو در گلو ندارد

 

عکس نوشته پروفایل غمگین عاشقانه برای پروفایل

 

از قفس هیچ پرنده ای

آسمان دیدنی نیست …

آرزو دارم

شبی با چشم های باز خواب تو را ببینم

 

عکس نوشته پروفایل غمگین

 

حالا زنی …

با لب هایی قرمز ، موهایی پریشان

لباسی جذب

دلت را میبرد …!

و من

با ارایشی ملایم ، موهایی بافته

لباسی ساده

از قافله عقب میمانم …!

 

متن و عکس نوشته پروفایل غمگین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">