عکس های بازیگران زن ایرانی در جشن حافظ ۲۲ مرداد ۹۶

عکس بازیگران زن ایرانی در هفدهمین جشن حافظ ۲۲ مرداد ۹۶ که هفدهمین جشن حافظ با حضور چهره های مطرح آغاز شد.

بازیگران جشن حافظ , بازیگران جشن حافظ 96 , بازیگران در جشن حافظ 96 , جشن حافظ , جشن حافظ 96 , عکس جشن حافظ , عکس های جشن حافظ , عکس های جنجالی بازیگران در جشن حافظ

مجله ویترینو ؛

برترین‌های هفدهمین دوره جشن حافظ معرفی شدند/ علیخانی بهترین مجری شد.

تندیس هفدهمین جشن حافظ برای بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی اهدا شد به «سیما تیرانداز» برای سریال «پادری». این جایزه توسط میلاد کی مرام و الهام حمیدی به «سیما تیرانداز اهدا شد.

بازیگران جشن حافظ , بازیگران جشن حافظ 96 , بازیگران در جشن حافظ 96 , جشن حافظ , جشن حافظ 96 , عکس جشن حافظ , عکس های جشن حافظ , عکس های جنجالی بازیگران در جشن حافظ

جشن سینمایی تلویزیونی دنیای تصویر یا جشن حافظ نام جشنواره‌ای است که هر سال توسط علی معلم مدیر مسئول و سردبیر مجله سینمایی دنیای تصویر در ایران برگزار می‌شود. اولین دوره این جشن سال ۱۳۷۶ برگزار شد که زنده یاد علی معلم در تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۵ دار فانی را وداع گفت و امسال اولین جشن حافظ پس از علی معلم برگزار شد.

آغاز جشن حافظ با یادی از شهید حججی/ شوخی مهران مدیری با گلزار و امین حیایی

احسان علیخانی برگزیده بهترین چهره تلویزیونی گفت: هر کدام از ما تلقی خاصی از شجاعت و افراد جسور داریم و نگاه کردن به تصویر محسن حججی مرز شجاعت را برای ما تغییر داد و من جایزه ام را به خانواده محسن حججی تقدیم می کنم.

مهران مدیری که  اجرای این مراسم را بر عهده دارد، گفت: به جای علی معلم اجرا کردن خیلی سخت است و امشب شب بسیار پرستاره ای است و من می خواهم خواهش کنم که به یاد علی معلم همه تا پایان مراسم بمانند.

در ادامه کلیپی از زنده یاد علی معلم پخش شد و حضار به احترام وی یک دقیقه سکوت کردند.

اولین جایزه ای که اهدا شد، تندیس علی معلم بود.

اصغر فرهادی در یک ویدیو که ارسال کرده بود گفت: امیدوارم جشن حافظ به یک جریان مستقل در سینمای ایران تبدیل شود.

ساره بیات این جایزه را به نیابت از فرهادی دریافت کرد و جای علی معلم را خالی کرد.

در ادامه مراسم بزرگداشت محمدعلی کشاورز برگزار شد.

ایزه ویژه هیئت داوران را حمید نعمت الله و علیرضا رئیسیان به محمدرضا گلزار تقدیم کردند.

گلزار اظهار داشت: جای علی معلم خالی است و نمی توان تصور کرد که وی در اینجا حضور ندارد. من این جایزه را بعد از ۱۷ سال به فال نیک می گیرم و از طرفدارانم تشکر می کنم.

مهران مدیری با اشاره به تیپ های گلزار و حیایی در جشن حافظ گفت: ما سلیبریتی هستیم اما او چارلیبریتی است، اصلا ماها یه لیبریتی هستیم. گلزار را ببینید، اصلا با این تیپ ها من باید به خانه بروم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">