فال روزانه امروز | طالع بینی و فال امروز دوشنبه 2 بهمن 96

طالع بینی و فال روزانه دوشنبه 2 بهمن 96

فال امروز 2 بهمن 96 , فال امروز دوشنبه  2 بهمن 96   , فال روز   2 بهمن 96 , فال روز دوشنبه  2 بهمن را در مجله ویترینو بخوانید و از  اتفاقات جالب پیش روی خودتان آگاه شوید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین فروردین ماه

ورزش و استراحت کوتاه مدت را حتما در برنامه روزانه خود بگنجانید تا از مشغولیت ها و دغدغه های کاری خود بکاهید .باید بیش از اینها به فکر خود باشید و گرنه در آینده نه چندان دور با مشکلات غیرقابل پیش بینی مواجه خواهید شد.
حافظ:
چه ناله‌ها که رسید از دلم به خرمن ماه چو یاد عارض آن ماه خرگهی آورد
رساند رایت منصور بر فلک حافظ که التجا به جناب شهنشهی آورد
تعبیر:رنج و زحمت هایی که در راه رسیدن به آرزویت تحمل کرده ای مثمر ثمر خواهد شد و به آرزویت خواهی رسید. خدا را فراموش نکن تا لطف و عنایت او همیشه شامل حال تو باشد

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

از طرف یک دوست یا همکار مورد انتقاد قرار خواهید گرفت. از عکس العمل سریع و بدون تفکر بپرهیزید که به نفع تان نیست . در اطرافتان دشمن نادانی دارید که بهتر است هر چه زودتر تا برای شما خطری ایجاد نکرده از او دوری کنید. امروز موقعیتی برای یک مسافرت یک یا دو روزه برایتان پیش خواهد آمد اگر چنین شد آنرا از دست ندهید.
حافظ:
هر نقش که دست عقل بندد جز نقش نگار خوش نباشد
جان نقد محقر است حافظ از بهر نثار خوش نباشد
تعبیر:بخت و اقبال با تو مساعد است. در زندگی قدر دوستان را بدان زیرا بدون آنها زندگی غم انگیز و دشوار می گذرد.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین خرداد ماه

یک بدقولی آزاردهنده که موجب کدورت بین شما و دوستی صمیمی می شود روابط تان را با ایشان تیره و تار خواهد کرد . هیچ گاه سعی در توجیه اشتباهات خود نکنید که این کار اوضاع را بدتر خواهد کرد و مشکلات را بیشتر . از انزوا و گوشه گیری بپرهیزید. به زودی فردی تازه وارد به بستگان شما می پیوندد که قدمی خیر و پربرکت دارد .
حافظ:
به تخت گل بنشانم بتی چو سلطانی ز سنبل و سمنش ساز طوق و یاره کنم
ز باده خوردن پنهان ملول شد حافظ به بانگ بربط و نی رازش آشکاره کنم
تعبیر:توقعات بی جا و آرزوهای دست نیافتنی را از سر خود بیرون کن و عاقلانه بیندیش. در زندگی میانه رو باش تا دچار مشکل و سختی نشوی. شجاع باش و از ناملایمات زندگی، خود را نباز.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین تیر ماه

احساس می کنید آن طور که باید از زحمتتان قدردانی نمی شود. خواستار این هستید که دیگران پی به ارزش های شما برده و برایتان احترام قایل بشوند. امروز خبرهای خوشی از سوی همراهان زندگیتان در برقراری رابطه عاطفی خواهید داشت
حافظ:
گفتم که خواجه کی به سر حجله می‌رود گفت آن زمان که مشتری و مه قران کنند
گفتم دعای دولت او ورد حافظ است گفت این دعا ملایک هفت آسمان کنند
تعبیر:به مراد و مقصود خود خواهی رسید. با دوستان و بزرگان با تجربه چاره اندیشی کن تا با راهنمایی آنها زودتر به مقصود برسی. تردید و شک را از خود دور کن. در راه عشق ثابت قدم و استوار باش.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین مرداد ماه

اطرافیان از معاشرت و رفت و آمد با شما لذت می برند. شخصی به کمک شما نیاز دارد اما توان مطرح کردن مشکلش را ندارد . بهتر است او را در این امر یاری دهید .در کارتان ریسک نکنید و مطالعه و تحقیق جلو بروید تا موقعیتتان به خطر نیفتد . پیشرفت در هر کاری نیاز به زمان دارد . به زودی نامه یا بسته ای پستی دریافت خواهید کرد .
حافظ:
به کجا برم شکایت به که گویم این حکایت که لبت حیات ما بود و نداشتی دوامی
بگشای تیر مژگان و بریز خون حافظ که چنان کشنده‌ای را نکند کس انتقامی
تعبیر:در این راه خود را تنها و بی کس احساس می کنی. البته خودت نیز مقصری. بهتر است که این بار با تعقل و تعمق، همه ی جوانب کار را بسنجی و سپس شروع به کار کنی. دوست را از دشمن بازشناس و به هر کس اعتماد نکن. وجود دوستان واقعی را غنیمت بدان و از آنها کمک بخواه. بیشتر به همت و اراده ی خود متکی باش.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین شهریور ماه

نگرانی که بابت مشکلات یکی از دوستانتان دارید به مرور زمان برطرف خواهد شد. در اطراف شما چشمانی هستند که مواظب اعمال و رفتارتان هستند و از شما غافل نمی شوند .
حافظ:
چه ساز بود که در پرده می‌زد آن مطرب که رفت عمر و هنوزم دماغ پر ز هواست
ندای عشق تو دیشب در اندرون دادند فضای سینه حافظ هنوز پر ز صداست
تعبیر:غرور و تکبر را از خود دور کن و شک و دودلی را از خود بران. به سخن ناصحان مشفق گوش کن. اگر چه توجهی به مال دنیا نداری اما کوشش و تلاش را در زندگی خود فراموش نکن. در غیر این صورت دچار مشکل خواهی شد.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین مهر ماه

برای انجام هر کاری علاقه شرط اول است. البته به شرط آنکه صبور و بردبار باشید. در طالع این ماه شما سود مالی مختصری به چشم می خورد .از اینکه می بینید روزگار بر وفق مرادتان نیست دچار ناامیدی و تشویش خاطر نشوید. فراموش نکنید که اعتماد به نفس یکی از شرط های موفقیت است .
حافظ:
از وجودم قدری نام و نشان هست که هست ور نه از ضعف در آن جا اثری نیست که نیست
غیر از این نکته که حافظ ز تو ناخشنود است در سراپای وجودت هنری نیست که نیست
تعبیر:رنج و مصیبتی که گرفتار آنی، نتیجه ی اعمال خودت است و پشیمانی سودی ندارد. با امید به آینده کارها برای تو آسان خواهد شد. به تجربه ها و عقل خود اتکا داشته باش و به تواناییهای خود اعتماد کن

فال روزانه ماه آبان

فال روزانه متولدین آبان ماه

همیشه تابع نظرات جمع هستید و این رفتار موجب می شود که اکثرا در میهمانی های دوستانه یا جمعهای خانوادگی حضور داشته باشید. با اینکه این موضوع شما را درگیر بسیاری از مسائل عاطفی میکند اما همیشه در محور خواهید بود
حافظ:
سهو و خطای بنده گرش اعتبار نیست معنی عفو و رحمت آمرزگار چیست
زاهد شراب کوثر و حافظ پیاله خواست تا در میانه خواسته کردگار چیست
تعبیر:دم را غنیمت بدان و قانع باش. هیچکس نمیداند که عاقبت کار چیست. هرچه خدا بخواهد همان می شود. غم و اندوه برای دنیا کاری عبث و بیهوده است و بر سختی زندگی می افزاید.

فال روزانه ماه آذر

فال روزانه متولدین آذر ماه

ماه در هفتمین خانه شما یعنی خانه همکاران و دوستان قرار دارد و دید شما را تا حدی باز کرده که شما حاضرید افراد بیشتری را وارد زندگی شخصی خود کنید. شما به طور طبیعی خودتان از پس کارهایتان برمی‌آیید، ولی حالا برای کارهای ساده‌ای مثل رفتن به سوپر مارکت هم دوست دارید کسی شما را همراهی کند. باوجود این آنها هم برنامه‌های خودشان را دارند، بنابراین اگر دوست ندارید هیچ کدام از کارهایتان را به تنهاییانجام دهید، اجازه ندهید آنها خودشان را مقصر بدانند.

فال روزانه ماه دی

فال روزانه متولدین دی ماه

مدتی طولانی است که با کار کردن مداوم و خسته کننده خود را سرگرم کرده اید. باید بیشتر به فکر سلامتی خود باشید تا خدای ناکرده به مرور زمان از پا در نیایید. به آسانی تحت تاثیر محیط پیرامون خود قرار گرفته و به راحتی از عواطف دیگران متاثر می شوید . احساسات پاک و بی آلایش شما قابل تحسین است. اما باید مواظب سوء استفاده افراد سودجو باشید.
حافظ:
من این مرقع رنگین چو گل بخواهم سوخت که پیر باده فروشش به جرعه‌ای نخرید
بهار می‌گذرد دادگسترا دریاب که رفت موسم و حافظ هنوز می‌نچشید
تعبیر:رنج و سختی عاقبت به راحتی و سعادت منجر می شود و به آرزوی خود می رسی. قدر لحظه های زندگی را بدان و دم را غنیمت بشمار تا نادم و پشیمان نشوی. سعی و کوشش را رها نکن

فال روزانه ماه بهمن

فال روزانه متولدین بهمن ماه

به زودی در یک فعالیت پر تحرک و هیجان آور شرکت خواهید کرد و احساس نشاطی در وجودتان پدید خواهد آمد که روحیه کاری تان را دو چندان خواهد کرد. امروز روز شما خواهد بود از آن استفاده ی کامل را ببرید.
حافظ:
آتش آن نیست که از شعله او خندد شمع آتش آن است که در خرمن پروانه زدند
کس چو حافظ نگشاد از رخ اندیشه نقاب تا سر زلف سخن را به قلم شانه زدند
تعبیر:مشکلی که برایت پیش آمده به زودی برطرف می شود. چشم خود را باز کن و از فرصت ها استفاده کن. بیهوده برای خود گرفتاری و مشکل درست نکن.

فال روزانه ماه اسفند

فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما مستقل، مطمثئن، هوشیار و در انجام هرکاری که تصمیم به اجرای آن می گیرید، مصمم هستید. آرزویی پنهانی در دل دارید که با توکل به خداوند متعال و سعی و تلاشی که در این راه دارید حتما پیروز خواهید شد. در زمینه هنر از توانایی های ویژه ای برخوردار هستید. پس چه خوب است که از این استعداد و توانایی خود به نحو مطلوبی استفاده کنید
حافظ:
نشان موی میانش که دل در او بستم ز من مپرس که خود در میان نمی‌بینم
من و سفینه حافظ که جز در این دریا بضاعت سخن درفشان نمی‌بینم
تعبیر:بهتر است در کاری که در پیش گرفته ای تجدید نظر کنی و با تأمل و تعمق بیشتر به آن بپردازی تا بتوانی به نتیجه ی مطلوب دست پیدا کنی. بیهوده به خاطر کاری که حاصلی ندارد، خود را به دردسر مینداز

فال روزانه دوشنبه 2 بهمن 96 فال روز تولد امروز 2 بهمن ماه 139

فال امروز | فال روزانه تولد

برچسب ها : فال امروز ,  فال روزانه برترین ها , فال روزانه سیمرغ , فال روزانه نمناک , فال فردا , pmc فال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">