فال روزانه امروز یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

 فال روزانه یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۶

فال امروز ۱۵ بهمن 96 , فال امروز یکشنبه ۱۵ بهمن 96   , فال روز ۱۵ بهمن 96 , فال امروز یکشنبه  ۱۵ بهمن را در مجله ویترینو بخوانید و از  اتفاقات جالب پیش روی خودتان آگاه شوید.

مجله ویترینو ؛

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh
فال روزانه متولدین فروردین ماه

روز برای شما ممکن است با افکار مزاحم آغاز شود. ممکن است این افکار خیلی ماهیت خوبی نداشته باشند. هنگام عصر آنهایی که وارد دسیسه هایی در پشت پرده میشوند در آخر خیلی آسیب پذیر خواهند شد.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh
فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز همه ی آرزوهایتان برآورده نمی شوند. کسب تعادل خیلی سخت خواهد بود. ممکن است با نارضایتی همسر، دیکتاتوری او یا بیماری یا بداخلاقی کسی مواجه شوید. اگر با کله شقی همیشگی خود جواب دهید، فضای خفه کننده سوءتفاهم همه جا را می گیرد.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh
فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز صبح باید روی سلامتیتان تمرکز کنید. به هیچ وجه در برابر دلهره هایتان برای سلامتی خود تسلیم نشوید. الان اصلا وقت خوبی برای فرایندهای درمانی یا کاغذ بازی نیست. در انتهای روز پر از انرژی و اشتیاق برای عمل کردن دارید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh
فال روزانه متولدین تیر ماه


نیمه اول روز برای صحبت کردن با بچه هایتان خیلی خوب نخواهد بود. اگر در یادگیری درس هایشان خیلی موفق نبودند سرزنششان نکنید. الان وقت جروبحث با همسرتان هم نیست.

امروز صبح ظظاهر اخلاقی و فیزیکیتان باید خیلی مطلوب باشد. احتمال این وجود دارد که با خانواده تان اختلافات کوچکی پیدا کنید و دردسرهای خانگی کمی را تجربه کنید. در آخر روز خلق و خویتان بهتر خواهد شد و ناراحتی های اخیرتان به زودی به فراموشی سپرده می شوند.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh
فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز صبح باید از مسافرت، فعالیت های اکتشافی یا بحث درباره طبیعت اجتناب کنید. عصر پیچیده ترین زمان روز خواهد بود. تنش بین شما و اعضای خانواده، شرکای تجاری، رقبا، راهنمایان و یا کارفرما بیشتر نمایان می شود.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozanehفال روزانه متولدین مهر ماه

امشب برای شما یکی از فعال ترین شب ها خواهد بود. شاید یک سفر ناگهانی یا برخورد عجیب و غریب پیش بیاید.هنگام رانندگی مراقب باشید که جریمه نشوید. مرافعه در اداره هم محتمل است. اگر دیگران به شما گزارش کنند ممکن است که در نهایت یکی را به خاطر غفلت اخراج گنید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozanehفال روزانه متولدین آبان ماه

شما فقط عصرهنگام می توانید انرژیتان را در حداکثر میزان استفاده کنید. در اوایل روز توصیه می شود که تلاش هایتان را ذخیره کنید. بیهوده جروبحث نکنید، سعس کنید از سفرهای غیرضروری اجتناب کنید و سندهای مهم را حمل نکنید.

فال روزانه ماه آبان
فال روزانه متولدین آذر ماه


فقط عصر خواهد بود که می توانید واقعا احساس اعتماد به نفس کنید. شاید هنگام صبح کمی به تنهایی نیاز پیدا کنید تا درباره مسایل به تفکر عمیق بپردازید. در اواخر روز هم شاید زبردستی و روحیه خلاقتان کمک کند که در یک آن در چندین جهت مختلف عمل کنید.

فال روزانه ماه آذر
فال روزانه متولدین دی ماه


امروز تنها درصورتی که فضای شخصیتان برایتان فراهم شود برایتان مثمرثمر خواهد بود- مثلا در محیط اداره. ممکن است تا هنگام عصر سروصدا،آشفتگیواختلافات اطرافتان را فراگیرند.

فال روزانه ماه دی
فال روزانه متولدین بهمن ماه


ممکن است که عصبیت دامنتان را بگیرد و یا تا عصر افکار بسیار مهمی ذهنتان را به خود مشغول کنند. الان بهترین زمان برای ارتباط برقرار کردن است. شانس این را خواهید داشت تا فضا را از حالت رسمی خارج کرده و آن را هنگام عصر راحت تر کنید.

فال روزانه ماه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند ماه

نباید در اوایل روز انرژیتان را به هدر دهید، ممکن است بعدا به آن نیاز پیدا کنید. شاید با درخواست های غیرمعقول و خواسته های ضدونقیض از هم بپاشید. اگر ادم فعالی هستید، احتمال این وجود دارد که در عطشتان برای فعالیت غرق شوید.

فال روزانه یکشنبه 15 بهمن 96 فال روز تولد امروز 15 بهمن ماه 139

فال امروز | فال روزانه تولد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">