اختلاس فرهاد عزیزیان از آستان قدس رضوی // همه چیز درباره شایعه اختلاس از آستان قدس رضوی

ماجرای اختلاس مهدی عزیزیان تولیت آستان قدس رضوی که گفته شده اولین اختلاس سال ۹۶ است شایعه است و همچنین شایعه خروج مهدی عزیزیان از کشور نیز تایید نشده است.


گزارش ویترینو به نقل از آقتاب ؛ متن و تصویر بالا در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است بدون یک منبع قابل اعتماد! در حال حاضر هیچ منبع قابل اعتمادی خبری در این باره منتشر نکرده است و ما اطلاع نداریم اصلا اختلاسی از آستان قدس رضوی در کار است یا خیر؟!

شایعه خروج قائم مقام سابق تولیت آستان قدس از کشور که طی ۴۸ ساعت گذشته در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده است تاکنون تایید نشده است.

بحث اول پایان متن است که به فیلتر شدن سایت آمد نیوز به خاطر این خبر اختصاص یافته است. باید بدانید سایت آمد نیوز به خاطر این خبر فیلتر نشده است بلکه نبود منبع موثق برای اخبارش دلیل فیلتر شدنش است هیچکدام از اخبار این سایت قابل اعتماد نیست و صرفا کپی از شایعه هایی است که در اینترنت منتشر شده است.

بحث دوم نبود هیچ مطلبی در سایت آمد نیوز درباره اختلاس آقای فرهاد عزیزیان است. اگر وارد سایت آمد نیوز شوید و از قسمت جستجو عنوان فرهاد عزیزیان را جستجو کنید حتی یک خبر که مربوط به ایشان است را پیدا نمی کنید!

نتیجه اینکه معلوم نیست قضیه چی است ولی به نظر میرسه تنها شایعه ای در زمان نزدیک به انتخابات باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">