ماجرای تحویل دادن سردار سلیمانی به آمریکا و افشاگری جنجالی نبویان 8 خرداد

افشاگری جنجالی نبویان که در یک فایل صوتی حجت الاسلام نبویان درباره رفع تحریم های بانکی و تحویل سردار سلیمانی به آمریکا گفته است که واکنش تند دستگاه دیپلماسی کشور را در پی داشته است.

گزارش ویترینو به نقل از ایسنا ؛ بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در نشست خبری صبح امروز (دوشنبه 8 خرداد 96)‌ در پاسخ به سئوالی در ارتباط با اخبار منتشر شده مبنی بر اتهام‌زنی نبویان یکی از فعالان سیاسی به دستگاه دیپلماسی کشور  مبنی بر این که آقای ظریف با آمریکایی‌ها توافق کرده که در صورت کاهش تحریم‌ها قاسم سلیمانی را به آمریکایی‌ها تحویل می‌دهد،

با تاکید بر اینکه اگر سخنان "نبویان" درست باشد وزارت خارجه اقدام قضایی می‌کند، اظهار کرد: من نمی‌دانم این شخص کیست که چنین حرفی را مطرح کرده است و اگر این سخنان واقعیت داشته باشد و چنین حرف‌هایی از سوی این فرد مطرح شده باشد حتما وزارت خارجه اقدام قضایی می‌کند و کار را با تمام توان و جدیت پیگیری می‌کند.

در چند سال اخیر وزارت خارجه در برابر بی حرمتی‌ها سیاست صبر و مدارا در پیش گرفته و هرگز فکر نکرده ایم به سیستم قضایی مراجعه کنیم ولی اگر این سخنان درست باشد حتما کار قضایی می کنیم.
+همه چیز درباره سردار سلیمانی+اجرای سردارسلیمانی و نبویان+سردارسلیمانی آمریکا+سردار سلیمانی
همچنین" محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان در پست اینستاگرام خود به سخنان اخیر سید محمود نبویان نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
محمدجواد ظریف پس از انتشار فایل صوتی منتسب به سید محمود نبویان نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود تنها به نوشتن یک بیت شعر اکتفا کرد و نوشت: "تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار که رحم اگر نکند مدعی، خدا بکند".

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">