فیلم تجمع ترنس ها در کوچه مهرناز خیابان انقلاب تهران 12 خرداد +عکس

تجمع ترنس ها , ترنس ها در تهران , ترنس ها در خیابان انقلاب , عکس تجمع ترنس ها , فیلم تجمع ترنس ها،فیلم تجمع ترنس ها در کوچه مهرناز خیابان انقلاب تهران 12 خرداد،ترنس،ترنس کیست،عکس از ترنس ها،همه چیز درباره ترنس،ترنس های ایرانی و تهرانی،

تعدادی از ترنس ها که در یک فراخوان تلگرامی با یکدیگر قرار گذاشتند در کوچه مهرناز خیابان انقلاب تهران با یکدیگر دیدار کردند و با هم عکس یادگاری گرفتند.این افراد در تلگرام یک سوپر گروه تشکیل داده اند و در انجا با یکدیگر ارتباط برقرار میکنند.

ویترینو ؛ تَراجـِنسی (به انگلیسی: Transsexual) گفته می شود، به افرادی گفته می شود که دارای هویت جنسیتی متناقض هستند برای مثال ممکن است فرد اعضای جنسی مردانه داشته باشد در حالی که شخصیت جنسیتی اش زنانه باشد یا برعکس.

این تضاد ممکن است در ذهن، رفتار خصوصی و یا رفتار اجتماعی مشخص باشد تراجنسی یک اصطلاح برای شناسایی افرادی است که دارای هویت جنسیتی (Gender) متناقض هستند و یا تطبیق فرهنگی درستی با هویت جسمی خویش ندارند.

در واقع تراجنسی فردی است که تشخیص روانی خود فرد از جنسیتش با اندام های جنسی زمان تولدش متفاوت است.

این پدیده فرهنگی به تدریج در فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی رخنه کرده و در حال رشد روزافزون بین جوانان می باشد که باعث ایجاد دوگانگی فرهنگی در جامعه شده است.

                                                                          دانلود فیلم


فیلم مصاحبه با ترنس دختر دستگیر شده در ورزشگاه آزادی 10 خرداد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">