فیلم حضور بهنام بانی در دورهمی پنج شنبه 19 بهمن 96

بهنام بانی در دورهمی 19 بهمن

 دانلود برنامه دورهمی با حضور بهنام بانی

فیلم حضور بهنام بانی در دورهمی پنج شنبه 19 بهمن 96

بهنام بانی دورهمی ،خواننده جوان کشورمان،امشب 18 بهمن میهمان دورهمی است.برنامه دورهمی ، امشب ، ساعت ۲٣ از شبکه نسیم روی آنتن رفت.

مجله ویترینو ؛

بهنام بانی دیشب 19 بهمن مهمان برنامه درهمی بود و در أین برنامه به گفتگو با مهران مدیری پرداخت وی در هنگام ورود به صحنه یکی إز پرطرفدارترین اهنگهای خود را اجرا کرد.

بهنام بانی در برنامه دورهمی 3 ترک از بهترین آهنگ های خود را اجرا کرد و اهنگ شاد ""قرص قمر"" را که به تازگی منتشر کرده است را برای اولین بار به درخواست مهران مدیری اجرا کرد.

بهنام بانی در پاسخ به سوال مهران مدیری درباره این که آیا عاشق شده است یا نه , گفت که من عاشق خدا و مادرم هستم و آن یک عشق را تجربه نکرده است , مدیری نیز به این پاسخ وی قانع نشد و از وی اعتراف گرفت(خنده)

فیلم حضور بهنام بانی در دورهمی پنج شنبه 19 بهمن 96



برچسب ها ؛ حضور بهنام بانی دورهمی + حضور بهنام بانی در دورهمی 19 بهمن +  بهنام بانی در دورهمی+جزییات حضور بهنام بانی در دورهمی+دانلود برنامه دورهمی با حضور بهنام بانی+دانلود دورهمی با حضور بهنام بانی 19 بهمن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">