فیلم حضور مجید اخشابی در دورهمی جمعه 9 تیر

فیلم حضور مجید اخشابی در دورهمی جمعه 9 تیر,مجید اخشابی دورهمی,دانلود دورهمی مجید اخشابی,دانلود دورهمی جمعه 9 تیر
حضور مجید اخشابی در دورهمی مهران مدیری,مجید اخشابی ,دروهمی جمعه 9 تیر با حضور مجید اخشابی,مجید اخشابی در دروهمی جمعه شب,دانلود برنامه مجید اخشابی در دورهمی جمعه9تیر,دانلود دورهمی جمعه 9 تیر

مجید اخشابی ،خواننده محبوب کشورمان،امشب میهمان دورهمی جمعه 9 تیر بود که در ادامه جزئیات این برنامه را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

مجله ویترینو ؛ برنامه طنز دورهمی ساعت ۲٣ چمعه شب با حضور مجید اخشابی خوانند محبوب کشورمان بر روی انتن شبکه نسیم رفت.

موضوع این قسمت از برنامه دورهمی ، فرهنگ و هنر بود , مهران مدیری استنداپ کمدی بسیار زیبایی مانند برنامه های قبلی حول موضوع برنامه گفتند که در حین شوخ طبعی و طنز ، معنا و مفهوم عمیقی داشت.

مهمان جمعه شب برنامه دورهمی مجید اخشابی بود که با ترانه ای شاد وارد صحنه دورهمی شد و با مهران به گپ و گفتگو پرداختند.

مجری برنامه کمافی السابق ، همه سوالاتی که از بقیه مهمانان خود می پرسد را از مجید اخشابی پرسید.

مجید اخشابی در دهه هشتاد یکی از پرتیتراژترین خواننده های تلویزیون بود که تیتراز فیلم های پرمخاطبی مثل خانه به دوش,گمگشته و ... را خوانده است.

مجید اخشابی درباره علاقه اش به ستور در کودکی گفت :من از بچگی عاشق سنتور بودم . منزل ما کنار دریا بود ، یک شب یکی از دوستان پدرم به منزل ما آمد و برای ما سنتور نواخت و علاقه من به سنتور از همان جا آغاز شد و فردای همان روز با نخ ماهی گیری برای خودم سنتور ساختم و زمانی که دوباره دوست پدرم را دیدم به او نشانش دادم و به توصیه این دوست به پدرم علاقه من به سنتور جدی گرفته شد و پدرم برای من یک سنتور تهیه کرد و من به تنهایی و برای اولین بار توانستم سنتور را کوک کنم.

مدیری در ادامه پرسید که آیا مجید اخشابی عاشق شده است که او نیز گفت عاشق نشده و تا حالا ازدواج نکرده است.

مجید اخشابی زاده دی ماه سال 1351 می باشد که اکنون 45 سال سن دارد و هنوز مجرد است.

مهران مدیری حول موضوع ازدواج از اخشابی سوال می کرد که هر بار مجید از این سوال تفره میرفت و بهانه میگرفت ولی مدیری در این برنامه مجید اخشابی را متقاعد کرد اخشابی ازدواج کند.

اظهارات جالب مهران مدیری در دورهمی درباره دختر و پسرش
🔹وقتی یکی از مخاطبین از مدیری پرسید خودت دختر به هنرمند می دهی گفت: من گربه ام رو هم به هنرمند نمیدهم چه برسه به دختر/ من دخترم رو دوست دارم شوهر نمی دم و پسرم رو هم دوست دارم می خوام ترشی دوبل بندازمشون ...

مجید اخشابی در پایان یک عدد سنتور ، یک ماهنامه کامل مجله زیر و بم را به موزه دورهمی اهدا کرد.

مجید اخشابی با خواندن یک ترانه دیگر از برنامه دورهمی خداحافظی کرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">