فیلم دیدار رئیس جمهور روحانی با میرزا آقا پیرمرد اردبیلی 3 خرداد96

فیلم دیدار رئیس جمهور دکتر حسن روحانی با میرزا آقا پیرمرد اردبیلی که امروز چهارشنبه ۳ خرداد ۹۶ اتفاق افتاد و روحانی نگذاشت میرزا آقا دستش را ببوسد.

ویترینو ؛ میرزا آقا همان پیرمردی است که تصویرش در سفر تبلیغاتی روحانی به اردبیل ماندگار شد. او با نگاهی پر از بیم و امید در بین هواداران روحانی حضور داشت و با در دست داشتن تصویری از روحانی حمایتش را از رئیس‌جمهور اعلام کرد تا نشان دهد حامیان رئیس جمهور تنها محدود به قشر خاصی نیستند.

میرزا آقا چند بار اقدام به بوسیدن دست حسن روحانی کرد که رئیس جمهور از سر او را بالا میگرفت و اجاه این کار را به او نمیداد.

بعد از انتشار این تصویر در فضای مجازی بسیاری از هنرمندان و فعالان اجتماعی آن را در صفحات شخصی خود در اینستاگرام بازتاب دادند و از رئیس‌جمهور خواستند که شرایط دیدار با او را فراهم کند و پای درد دل او بنشیند.

گفتنی است که ایران خودرو در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، با اهدای یک دستگاه وانت تندر از «میرزا آقا»، پیرمرد زحمتکش اردبیلی تقدیر کرد.

«میرزاآقا پیرد موسی» مرد زحمتکشی است که پیش‌تر با وانت امرار معاش می‌کرد اما با تنگناهای اقتصادی و فشارهای زندگی مجبور شد وانت خود را بفروشد و با فروش سیب زمینی و پیاز روی گاری دستی، به سختی امرار معاش کند.

ایران خودرو به پاس این روحیه و مشی ایثارگرانه و در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، از میرزاآقا برای حضور در این شرکت دعوت و یک دستگاه خودرو وانت تندر به او اهدا کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">