فیلم عذرخواهی احسان خواجه‌امیری بابت کنایه به آزاده نامداری + عکس

فیلم  عذرخواهی احسان خواجه‌امیری بابت کنایه به کشف حجاب آزاده نامداری که احسان خواجه امیری خواننده خوب کشورمان با انتشاری پستی از خانم مجری معذرت خواهی کرد.

مجله ویترینو ؛

کنسرت شب گذشته احسان خواجه امیری با حاشیه جنجالی همراه بود. احسان خواجه امیری که قطعه میوه ممنوعه را اجرا کرده بود شوخی عجیب با آزاده نامداری را در ادامه مطرح کرد و کنایه تلخی را به خانم مجری زد.

احسان خواجه امیری در کنسرت شب گذشته اش به به آزاده نامداری متلک گفت : ترانه «هفتاد سال عبادت یک شب به باد میره» من را یاد دوستان سوییس رفته ای می اندازد که عبادتشان یک شبه به باد رفت.

معذرت خواهی احسان خواجه امیری از آزاده نامداری در پی شوخی جنجالی اش

انتشار ویدئو این کنایه سریعا در فضای مجازی دست به دست شد و واکنش های بسیاری را به دنبال داشت که خواجه امیری با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود معذرت خواهی کرد و افزود ؛ سلام دوستان من دیشب یه شوخی کردم , گفتم شوخی می کنم که کسی ناراحت نشه , ولی با اینکه قصد بدی نداشتم اگه کسی رو ناراحت کردم بازهم معذرت میخوام.

شوخی خوبی نکردم امیدوارم خیلی ناراحت نشن
بازم معذرت میخوام ...

واکنش جنجالی احسان خواجه امیری به ماجرای سوئیس آزاده نامداری

متلک پرانی احسان خواجه امیری به کشف حجاب آزاده نامداری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">