فیلم شایعه تجاوز جنسی امید زندگانی به یک دختر 6 شهریور 96

فیلم شایعه ماجرای تجاوز جنسی امید زندگانی به یک دختر و تحمل ۹۹ ضربه شلاق که امید زتدگانی با انتشاری ویدئویی در پیچ رسمی خود در اینستاگرام به شایعات اخیر پیرامون خود پایان داد.

ماجرای تجاوز جنسی امید زندگانی به یک دختر و تحمل ۹۹ ضربه شلاق که تجاوز امید زندگانی بازیگر معروف سینما و تلویزیون به یک دختر و انتقال وی به بیمارستان بعد از تحمل ۹۹ ضربه شلاق امروز در فضای مجازی منتشر شده است که شایعه ای بیش نیست و سعی در تخریب وجه بازیگر عزیز کشورمان دارند.

امید زتدگانی بازیگر خوب کشورمان با انتشاری ویدئویی در پیچ رسمی خود در اینستاگرام به شایعات اخیر پیرامون خود پایان داد و افزود از عاملان انتشار این خبر کذب که سایت های خارجی هستند شکایت خواهد کرد و این قضیه را پیگیری خواهم نمود.

ویدئو منتشر شده در پیج رسمی امید زندگانی پیرامون تکذیب شایعات چند روز اخیر سایت های خبری


منبع ، برترینا


مجله اینترنتی ویترینو : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود و به معنی تائید محتوای آن نیست.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">