فیلم مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر امشب ۲۲ بهمن ۹۶

فیلم مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر امشب ۲۲ بهمن ۹۶

فیلم مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۳۶ که قرار است امشب ۲۲ بهمن ۹۵ ساعت ۲۱ از شبکه نمایش تلویزیون سیما پخش شود را برای شما در ادامه قرار خواهیم داد.

مجله ویترینو ؛

مراسم اختتامیه این جشنواره روز ۲۲ بهمن‌ماه در برج میلاد و با اجرای رضا رشیدپور برگزار می‌شود و برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی می‌شوند.

در حالی که در سالهای گذشته، پخش مراسم افتتاحیه، با حواشی مواجه بوده است امسال نیز یکی از شبکه های تلویزیون قصد پخش اختتامیه جشنواره فجر را به طور کامل دارد.

شبکه نمایش که در روز ۱۲ بهمن‌ماه، افتتاحیه این رویداد فرهنگی را به صورت زنده پوشش داد، مراسم پایانی را نیز از ساعت ۱۹ روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه به صورت زنده پخش می‌کند.

در سالهای گذشته هم پخش مستقیم و هم پخش غیر مستقیم مراسم اختتامیه، با حواشی مختلفی همراه بوده است که شبکه «نمایش» امشب به عنوان تنها شبکه سیما، ساعت ۲۱ مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را کامل پخش می‌ کند.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده در حال برگزاری است و امشب، برگزیده‌های خود را در بخش‌های مختلف خواهد شناخت.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">